کد خبر: ۱۲۶۵۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان صحبت بعضي از تيم‌ها با بازيکنان و مربيان اين تيم را پيش از پايان ليگ برتر، غيرحرفه‌اي خواند.
حسين ابن‌قاسم اظهار‌کرد: وقتي مربي و بازيکني تا پايان فصل با ما قرارداد دارد و در حال حاضر مشغول تمرين با ما است، چه معني‌اي دارد که با او مذاکره مي‌کنند؟ اين کار اصلا حرفه‌اي نيست.

به گزارش ايسنا،وي با بيان اين‌که فرکي و کرمي، سرمربي و بازيکن تيم ما هستند به پيشنهاد چند تيم ليگ برتري به اين دو عضو باشگاه فولاد انتقاد کرد و گفت: هم آن‌ها تمايل به ماندن در فولاد دارند و هم ما دوست داريم آن‌ها در تيم باقي بمانند ولي در حال حاضر به دليل شرايطي که تيم در جدول دارد، درخصوص ماندن يا نماندن فرکي با او صحبتي نکرده‌ايم ولي درکل خواهان ماندن او هستيم.

سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان درخصوص تمرينات اين تيم براي ديدار با استقلال بيان‌کرد: تمرينات ما به مدت چهار روز تعطيل بود اما از 31 فروردين‌(امروز) مجددا تمرينات‌مان را از سر مي‌گيريم.

وي در ادامه بااشاره به دليل تعطيلي تمرينات تيم گفت: به دليل وقفه‌اي که بين بازي‌هايمان بود مجبور شديم تمرينات تيم را تعطيل کنيم و بعد از مدتي مجددا شروع به تمرين کنيم که خود اين موضوع مشکلاتي براي ما ايجاد مي‌کند. البته تعطيلي ليگ درد هميشگي ما است.

ابن‌قاسم ادامه‌داد: در اين مدتي که ما در تعطيلات به سر مي‌بريم، رقيبانمان در مسابقات آسيايي شرکت مي‌کنند، به همين دليل نسبت به ما در شرايط خوبي قرار دارند.

وي به ديدار فولاد با استقلال که 15 ارديبهشت‌ماه در اهواز برگزار مي‌شود اشاره و عنوان‌کرد: استقلال تيم خوبي است که در مسابقات برون‌مرزي هم شرکت مي‌کند ولي ما هميشه در مصاف با اين تيم خوب بازي کرديم. حتي در تهران به اين تيم سه گل زديم و اميدواريم با حمايت هواداران و مردم خوب اهواز بازهم اين تيم را شکست دهيم. هواداران مطئمن باشند شاهد يک ديدار هجومي در اين بازي خواهند بود.

سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان درباره شرايط تيم عنوان‌کرد: خوشبختانه در شرايط خوبي قرار داريم و آماده اين بازي هستيم ولي وضعيت آرش افشين، عبدالله کرمي و پورخسرواني به دليل مصدوميت مشخص نيست و بايد منتظر نظر پزشک تيم بمانيم.

وي با بيان اين‌که هدف ما در ليگ کسب سهميه است، گفت: ما هنوز هم مي‌توانيم به هدفمان برسيم چرا که در فوتبال هيج چيز را نمي‌توان پيش‌بيني کرد.

ابن‌قاسم به محل برگزاري بازي اشاره‌ کرد و گفت: اين بازي نيز در ورزشگاه تختي اهواز برگزار خواهد شد و رايگان بودن آن بستگي به نظر هيات مديره‌ باشگاه دارد که تا هفته آينده مشخص مي‌شود.

تيم فوتبال فولادخوزستان در هفته سي‌وسوم رقابت‌هاي ليگ برتر کشور از ساعت 17 و 45 دقيقه روز يکشنبه (15 ارديبهشت‌) ميزبان تيم استقلال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها