کد خبر: ۱۲۷۰۶۳
زمان انتشار: ۰۲:۱۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
پس از سخنرانی آیت‌الله مصباح، لنکرانی، به روی سن آمد و همان جا، کنار صندلی آیت‌الله بر زمین نشست.
به گزارش خبرگزاری فارس همایش «پایداری،‌حماسه سیاسی، انتخاب اصلح» با حضور آیت‌الله مصباح عصر امروز یکشنبه از ساعت 16:30 دقیقه در تالار سیدالشهدای تهران به منظور معرفی نامزد نهایی این جبهه برگزار شد.

*در این همایش اعضای شورای مرکزی و شورای مشورتی جبهه، جمعی از نمایندگان مجلس، وزرای دولت قبلی و برخی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله حجت‌الاسلام آقاتهرانی،‌محصولی،‌نبویان، سلیمانی، آلیا، طبیب‌زاده، متقی‌فر، روانبخش، خطیبی، حمیدز‌اده، حسینیان، آیت‌الله رجبی،‌ پرویز داودی، رامین،‌ طلا، فرهنگی،‌کوچک‌زاده، رسایی و جمعی از شاگردان آیت‌الله مصباح حضور داشتند.

* داوودی که گفته می‌شود یکی از افراد موثر در تدوین برنامه دولت یازدهم برای جبهه پایداری بوده است،‌ در این همایش درباره ادامه همکاری با این جبهه پس از پیروزی با بیان اینکه بنده در مباحث اقتصادی برنامه دولت یازدهم جبهه پایداری به آنها کمک کرده‌ام، گفت: اگر جبهه پایداری در انتخابات پیروز شود حتما به آنها کمک خواهم کرد.

* در ابتدای این برنامه کلیپی از مرحوم آیت‌الله خوشوقت درباره حمایت ایشان از جبهه پایداری پخش شد.

* توصیه مقام معظم رهبری درباره اینکه «اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف اسم او را به صندوق بیندازید» در طی سخنرانی‌‌ها بر پیشانی سالن همایش خودنمایی می‌کرد.

* در حالی که ساعت 16:45 بود، درهای سالن به دلیل تکمیل ظرفیت و نبود جا حتی برای ایستادن افراد، بسته شد و زارعی عضو جبهه پایداری ناچار شد جلوی در بیاید و توضیح دهد که داخل سالن جای حضور نیست. اما با فشار جمیعت همه کسانی که پشت در مانده بودند،‌به روی سن رفتند و بدون پهن کردن فرش، سن هم پر از جمعیت شد. 

* وقتی قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری با قرائت بیانیه‌ای «باقری لنکرانی» را به عنوان نامزد نهایی جبهه پایداری اعلام کرد،‌حضار صلوات فرستادند.

* پس از حجت‌الاسلام آقاتهرانی، لنکرانی برای سخنرانی به روی سن رفت و هنوز مدت زیادی از سخنرانی نامزد جبهه پایداری نگذشته بود که آیت‌الله مصباح با شعار «صلی علی محمد عمار رهبر آمد» وارد سالن شده و به جایگاه سخنرانی رفت.

* لنکرانی پس از سخنرانی اش به روی سن  آمد و همان جا بر روی سن کنار صندلی آیت‌الله مصباح بر زمین نشست.

* آیت‌الله مصباح در بخش‌های پایانی سخنرانی خود تاکید کرد اگر کسی می‌داند که فرد دیگری اصلح است اما خودش را کاندیدا کند خیانت کرده است.

* گفته شد که رضا تقی‌پور نیز قصد داشته در این همایش شرکت کند که به دلیل حضور در فرمانداری برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها به این همایش نرسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اکنون حامیان جبهه پایداری وظایفشان را میدانند وباید همچنان تحت مدیریت عمارگونه آیت الله مصباح تمام هم خود را درپیروزی آقای لنکرانی بکارگیرند وارگانهای مطبوعاتی سریعا برنامه ها وهمایشهای این جبهه را اطلاع رسانی کنند وعماریون راجهت معرفی این کاندیدای عزیز برای ایجاد نهضت معرفی بسیج کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها