کد خبر: ۱۲۷۲۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: سهیمه حج تمتع نهاد ها و سازمان ها و همچنین عوامل اجرایی کاروان ها امسال کاهش می یابد.
به گزارش 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد موسوی که به منظور معارفه مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده بود گفت: تعداد زیادی از افراد بیش از 20 سال است که در نوبت حج تمتع قرار دارند و امسال مقرر شده با کاهش سهمیه نهاد ها و سازمان ها امکان تشرف افراد بیشتری فراهم شود.

وی با بیان اینکه امسال از سهمیه بیش از یک هزار نفر از عوامل خدماتی کاروان ها کاسته خواهد شد ادامه داد: این تصمیم در راستای افزایش سهمیه افراد در نوبت و ثبت نام کرده اتخاذ شده است و با کاهش عوامل کاروان های حج تمتع سهمیه آنان را در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از عوامل اجرایی کاروان ها با تشرف بیش از ده بار حضور خود را به رخ دیگران می کشند افزود: تعداد زیادی از مردم ایران سال ها است که چشم انتظار تشرف به حج هستند، برای انجام کار در راه خدا باید با ایجاد زمینه تشرف این افراد را هر چه بیشتر فراهم کرد.

وی گفت: تمامی برنامه ریزی ها در سالجاری با هدف افزایش سهمیه حج تمتع برای ثبت نام کنندگان صورت گرفته و حتی در نظر داریم تعداد پزشکان همراه کاروان ها در حج  را نیز کاهش دهیم.

 در مراسمی که امروز در تالار اجتماعات نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد رضا کیخا به عنوان مدیر جدید حج و زیارت سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات سید محمدعلی موسوی سرحدی مدیر سابق این اداره تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها