کد خبر: ۱۲۷۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

اظهارات از موضع ضعف و در عين حال رياكارانه عضو مركزيت مجمع روحانيون با دو نوع واكنش اعتراضي و توجيه گرانه در محافل ضدانقلاب مواجه شده است.

به گزارش 598 به نقل از کیهان، خاتمي در اين سخنان بدون مشخص كردن موضع خود خواستار عفو شده و گفته بود ما به قانون اساسي و جمهوري اسلامي اعتقاد داريم.

در واكنش به اين سخنان، شماري از عناصر ضدانقلاب با عنايت به تكرار نشدن برخورد نظام نسبت به موسوي و كروبي درباره خاتمي، وي را مورد تخطئه و اعتراض قرار دادند. از جمله در سايت ضدانقلابي بالاترين، اين مطالب نوشته شده است:

- حرف هاي خاتمي را بايد خواند. انگار نه انگار كه اتفاقي افتاده. تازه مي فهميم اينكه او مي گفت تداركاتچي است يعني او اكنون بيشتر به رفسنجاني شبيه است تا موسوي. لبخند خاتمي چند سال پيش به دل مي نشست اما اكنون مثل خنده نقاشي شده روي صورت دلقك هاست.
-عجب لقب خوبي به خاتمي داده اند؛ شاه سلطان حسين. پر بيراه نيست.
- خاتمي! توپ جمع كن رژيم هم نميشي. دوباره دلت لك زده واسه تداركاتچي شدن؟ اشتباه مي كني. تداركات چي نه، چه عرض كنم ديگر به عنوان توپ جمع كن هم قبولت نمي كنن.
- از ديروز كه درافشاني جديد تداركاتچي (خاتمي) رو شنيدم كلي گيج و منگم! آقاي خاتمي به خاطر رأيي كه بهت دادم و اميد بستم و بعد از خيانتت در سال 78 و 82 باز هم ازت حمايت كردم، از خودم شرمم مياد.
- اين آقا ديگه كيه؟ سران جنبش و فقط موسوي و كروبي ان.
- خاتمي ننگ به نيرنگ تو.
-وقاحت هم حدي داره. واقعاً نمي دونم ... يا... چرا براي يكبار هم كه شده عملكرد خاتمي را به چالش نمي كشيم. هيچ كس فراموش نمي كند كه در حصر موسوي و كروبي، خاتمي از آخرين كساني بود كه اظهار تأسف كرد و موضوع را هم در سخنراني اش منحرف كرد.
- اين بنده خدا در حصر است، آزادش كنيد. به اين عاليجناب شيك پوش خرده نگيريد چون اگر در حصر نبود حتماً شعارهاي ما عليه رژيم را شنيده بود.
- خاتمي سياستمدار مكاري است كه مثل هنرپيشه ها رفتار مي كند. او درگذشته نقش كمدي و تراژدي را با هم بازي كرده است و باز هم مي خواهد روي سن نمايش برود.
- ظاهراً خاتمي مانند سوپاپ اطمينان نظام عمل مي كنه همان طور كه در آن 8 سال ما را با وعده وعيد فريب داد و هيچ كاري هم نكرد. اين بار هم پشت موسوي و كروبي پنهان شد و خودش را نجات داد، شايد كه اتفاقي بيفته.
«نيك آهنك-ك» كاريكاتوريست زنجيره اي خارج نشين هم دراين باره نوشته است: تقريباً باور كرده ام كه خاتمي حالش خوب نيست. مثل ماهي هايي است كه به شكم ماهي هاي بزرگ مي چسبند. باز بوي انتخابات اومد؟ ما وسط بياييم تا اصلاح طلبان استفاده بكنند و چند روزي ناني به كف بياورند؟
اما برخي ديگر از عناصر ضدانقلاب فعال در حوزه مجازي و از جمله بالاترين با ادبيات ديگري به تأويل و توجيه مواضع خاتمي پرداخته اند از جمله؛
-خاتمي علاقه اي به درگيري ندارد ولي تفاوتش با ماندلا اين است كه آستين هم بالا نمي زند. از خودش خيلي مايه مي گذارد و انرژي صرف مي كند ولي خودش بيشترين آسيب را به خودش مي زند. او انگار در سياره ديگري زندگي مي كند و حداقل درك درستي به او منتقل نمي شود. مشكل صحبت هاي خاتمي اين است كه جاي زدن آن و شكل آن را هنوز ياد نگرفته است. او سمپات شديدي به كوچك و بي ارزش كردن مسائل مهم و بزرگ دارد و نااميد مي كند.
- امروز يه عده اي راه افتادن به خاتمي فحش مي دن. همينا يه روز به احمدي نژاد فحش مي دادن. فردا موسوي حرفي بزنه كه به مذاقشون خوش نياد، به اون فحش مي دن. عيب اينها اينكه اصلا بجز پاي كيبورد و كامپيوتر نشستن و هي نشستن، هنر ديگه اي ندارن.
- حالا ناسزا بگيد و فردا رقص حسين شريعتمداري رو برصفحات كيهان نظاره كنيد(!) چرا از خاتمي انتقاد مي كنين؟
- آقاي خاتمي برايت متأسفم كه دم از سازش و عفو مي زني. مگه نمي بيني كه ما هر روز در حال تظاهرات و مبارزه با حكومتيم و هر روز عزممان راسخ تر مي شود؟ مگر نمي بيني خونمان به جوش آمده و به خيابان مي ريزيم تا دستگير شده ها را آزاد كنيم؟ نمي بيني ما براي لبيك به امثال تو سر از پا نمي شناسيم؟ نمي بيني كه گوش به فرمان شوراي هماهنگي هستيم؟ نمي بيني كه براي موسوي و كروبي چي كارها كرديم؟
- حالا دوباره عده اي قصد كارهاي انقلابي كرده اند و نداي سكولاريسم سر مي دهند و مي خواهند ايران را آزاد كنند ولي آدم احساس مي كند از پل «پارك وي» پايين تر را نديده اند يا از كنار سواحل مديترانه و اقيانوس آرام متصل به اينترنت پرسرعت هستند. من نمي دانم اينان چقدر شادند؟ از چه و براي چه كسي سخنراني مي كنند؟ تفكرات شان چقدر طرفدار دارد؟ دقيقاً جامعه آماري شان كجاست؟ هر كدام شان هم ادعاي جامعه شناسي ايران را دارند. اگر حرف جامعه شناسي و سياست است آن كارهايي كه شما مي كنيد اصلاً شباهتي به سياست ندارد. حالا شايد به چيزهاي ديگر شبيه باشد. از پتانسيل اصلاح طلبان استفاده مي كنند و وقتي سوء استفاده شان به پايان رسيد مي آيند مسخره بازي راه مي اندازند. اينها يك روز ميرحسين ميرحسين مي كنند و از طرف ديگر وقتي قسمتي از تفكراتش با هدف هاي عزيزان در تضاد است، سريع پروژه ضايع سازي را كليد مي زنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها