کد خبر: ۱۲۷۵۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
لیگ برتر - رسول خطیبی مربی-بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز شب گذشته مهمان برنامه 90 بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسول خطیبی سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد که دوشنبه شب مهمان برنامه 90 بود در ابتدا گفت: «از تمامی کسانی که در راه صعود گسترش به لیگ برتر به ما کمک کردند تشکر می کنم. تیم ما از نظر امکانات چیزی از تیم های لیگ برتری کم ندارد. استادیوم و زمین چمن گسترش کیفیت خیلی خوبی دارد و مطمئنا فصل آینده در لیگ برتر از این لحاط با مشکل خاصی روبرو نخواهیم شد.»
مربی-بازیکن تیم گسترش فولاد در واکنش به سوال عادل فردوسی پور در مورد وضعیتش در فصل آینده گفت :«فصل آینده در لیگ برتر هم بازی می کنم و هم مربیگری.»
خطیبی ادامه داد: «میانگین سنی تیم ما 23 است، البته اگر خودم را حساب نکنم! تیم ما بازیکنان بومی زیادی را در ترکیب خود دارد و همین مسئله باعث شده که محبوبیت زیادی را در آذربایجان پیدا کنیم. نیم فصل دوم هم هوادارن زیادی برای تشویق ما به ورزشگاه می آمدند.»
مهاجم سابق تیم ملی در پاسخ به سوال پیامکی برنامه 90 که در مورد انتخاب بهترین بازیکن خارجی لیگ برتر بود گفت: «بازی سوکای را خیلی دوست دارم اما به خاطر تعصبی که به تبریز دارم پریرا را انتخاب می کنم.»
خطیبی در ادامه با اشاره به حضور نمایندگان برنامه 90 در میان زلزله زدگان آذربایجان در سال گذشته گفت: «سال گذشته یکی از این عزیزان که در زلزله مادر و خواهر خودش را از دست داده بود، من را در خیابان دید و گفت که هر زمان به برنامه 90 رفتی از طرف من از آقای فردوسی پور به خاطر اقداماتش تشکر کن. من هم گفتم که فعلا به 90 دعوت نمی شوم. باید صبر کنی که گسترش به لیگ برتر صعود کند تا آقای فردوسی پور مرا به برنامه اش دعوت کند. حالا هم که قهرمان شدیم و من هم به این برنامه دعوت شدم از طرف همه مردم آذربایجان از شما تشکر می کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها