يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۷۶۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا تصریح کرد: ایران به اندازه کافی قدرتمند است و اجازه تعرض به هیچ دشمنی را نمی‌دهد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، رامین‌ مهمان‌پرست امروز سه‌شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران، در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا که گزینه نظامی درباره ایران را منتفی ندانسته، ‌تصریح کرد: ایران به اندازه کافی قدرتمند است و می‌تواند از حقوق خود دفاع کند و اجازه تعرض به هیچ دشمنی را نخواهد داد.
 
وی در خصوص اظهارات دولت کانادا مبنی بر دستگیری دو نفر در یک عملیات تروریستی و ادعای اینکه این دو نفر از سوی عوامل القاعده مستقر در ایران حمایت می‌شدند، تصریح کرد:‌ هیچ مدرک مستندی در این زمینه ارائه نشده و تفکر گروه‌های افراطی به خصوص افراطیون القاعده از نظر سیاسی و اعتقادی به هیچ وجه با ایران همخوانی ندارند.
 
مهمان‌پرست بازرسی از هواپیماهای ایران در عراق که عازم سوریه هستند را قابل گذشت و توجیه ندانست و آن را نقض مقررات و کنوانسیون‌های بین‌المللی خواند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها