کد خبر: ۱۲۷۶۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
آیت‌الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید در قم ولایت‌مداری در حد کمال، دارا بودن سابقه مدیریتی درخشان در عرصه‌های گوناگون و درک مشکلات را ویژگی‌های اصلی رئیس جمهور آینده دانست.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در جمع اعضای کمیته تعیین ساز و کارهای وحدت میان اصولگرایان با بیان اینکه کفر و نفاق و صهیونیسم سه دشمن اصلی اسلام هستند اظهار کرد: دشمنان اسلام پس از انقلاب تلاش زیادی برای خاموش کردن چراغ انقلاب کردند اما به نتیجه نرسیدند.

وی افزود: امروز می‌بینیم شبکه‌های مخالف جمهوری اسلامی همچون الجزیره که جیره‌خوار استکبار هستند جلساتی را برگزار می‌کنند و طی آن تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به کار می‌برند تا پروژه‌های ایران هراسی و شیعه هراسی غرب را تقویت کنند.

این مرجع تقلید با تاکید بر صدور اسلام ناب و انقلاب به سراسر جهان گفت: در شرایط کنونی کشورهایی چون قطر و سایر دیکتاتورهای منطقه با نظام قانونی سوریه مخالفت کرده و سفیر معارضان را به عنوان سفیر رسمی سوریه قبول می‌کنند در حالیکه همین کشورها فعالیت‌هایی علیه جمهوری اسلامی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است و بسیاری از آنها هم به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود زیرا کنترل و نظارتی بر قیمت‌ها دیده نمی‌شود؛ در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید برای تحقق منویات رهبری و کاهش مشکلات تلاش شود.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری را مشکل‌آفرین دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه نامزدها کمتر باشند تمرکز بر شخص اصلح بیشتر خواهد بود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ولایت‌مداری در حد کمال، دارا بودن سابقه مدیریتی درخشان در عرصه‌های گوناگون و درک مشکلات را ویژگی‌های اصلی رئیس جمهور آینده بیان کرد و گفت: زمانی که چنین فردی پیدا شد باید با نیت خالص از او حمایت کرد.

وی خواستار تبیین صحیح وضعیت بین‌المللی و داخلی جمهوری اسلامی برای مردم شد و افزود: ملت ایران بارها ولایت‌مداری خود را ثابت کرده و در صحنه‌ها حضور یافته‌اند و باید مشکلاتشان را برطرف کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر تشریح وضعیت سیاسی جامعه براساس واقعیت‌ها گفت: همه گروه‌ها به ویژه نمایندگان مجلس باید برای جذب حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

این مرجع تقلید عنوان داشت: کشور کوچکی مانند قطر که همه سرمایه‌های نفت و گاز خود را در اختیار غرب قرار داده امروز توهین‌ها و مخالفت‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی دارد و لازم استش ملت ایران و مجلس تذکری جدی به این کشور بابت این گونه اقدامات بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها