کد خبر: ۱۲۷۷۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری فارس، «ارناود ون دورن» سیاستمدار سابق حزب آزادی هلند که در نیمه اسفند گذشته خبر از اسلام آوردن خود داده بود، روز گذشته با سفر به عربستان سعودی از حرمین شریفین نبوی و مکی زیارت کرد.

روزنامه عربستانی عکاظ نیز روز گذشته در خبری به دروغ تلاش کردن اسلام آوردن او را به سفرش عربستان نسبت دهد تا نصیبی از این بین ببرد.

 

 

تویتر «ارناود ون دورن» سیاستمدار سابق هلند مبنی بر گرویدن به اسلام در 27 فوریه(نیمه اسفند گذشته)

 

این روزنامه در عین حال در گزارشی از حضور «ارناود ون دورن» در مسجد النبی نوشت: او در حالی مسجد النبی(ص) را زیارت کرد که چشمانی گریان داشت و گفت که «به یکی از احزاب شدیدا تندرو و دشمن اسلام تعلق داشتم اما بعد از اینکه بازخوردها پس از تولید فیلم «فتنه» را شروع به جستجو از حقیقت اسلام کردم تا به جواب سوالاتم درباره سر عشق مسلمانان به دین و رسولشان دست یابم».

 

 

«ارناود ون دورن» در مسجد النبی(ص)

 

عکاظ افزود: گریه «ون دورن» هنگام ایستادن در برابر قبر پیامبر اکرم(ص) به حدی بود که اطرافیان او از اینکه خداوند سینه‌هایش را برای پذیرش اسلام باز کرده است شکر کردند.

«ارناود ون دورن» در مدینه منوره گفته است: در مسیر تحقیق درباره اسلام از حجم سنگین جرمی که حزب سابقم نسبت به اسلام روا داشته آگاه شدم و با نزدیک شدن به مسلمانان هلند تصمیم گرفتم مسلمان شوم.

 

 

نماز «ارناود ون دورن» در کنار منبر پیامبر اکرم(ص)

 

وی همچنین از کوه احد و نمایشگاه مسجد النبی(ص) و مسجد قبا بازدید کرد و از روند طرح توسعه حرم نبوی آگاه شد و پس از آن برای ادای حج عمره به مکه مکرمه سفر کرد و بعد از آن قرار است به ریاض رفته و با مسئولان سعودی دیدار کند.

«ارناود ون دورن» در پایان زیارت مدینه منوره و در هنگام وداع با آن نیز گفت: وداع با مدینه برایم غم‌انگیز است اما خوشحالم که برای عمره به مکه می‌رم و مطمئنم به زودی روزی به این زمین متبرک برمی‌گردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها