کد خبر: ۱۲۸۲۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
دکتر محمد سلیمانی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ عنوان داشت:
نماینده مردم تهران با اشاره به تضعیف نقاط مثبت دیپلماسی دولت نهم و دهم گفت: هدف اصلی از بیان این گونه از نقطه و نظرات مربوط به طیفی است که معتقد به سازش در عرصه دیپلماسی هستند و این افزاد در گفتمان های خود در طول سی و چهار سال گذشته همیشه به دنبال سازش بوده اند و در دسته بندی های سیاسی هم در طبقه گفتمان سازش قرار میگیرند و اینها در واقع با هر نوع حرکتی که عزت برای ملت می آورد مخالف هستند.
به گزارش پایگاه 598، رهبر معظم انقلاب در سخنران نوروزی خویش در حرم مطهر رضوی (ع) در آستانه سال 92، درباره ویژگی‌های نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: "آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی كه امروز وجود دارد، منهای ضعف هایی كه وجود دارد."

اما گویی این روزها با داغ شدن بازار انتخابات و سخنان انتخاباتی کاندیداها خلاف نظر رهبری، حمله و تضعیف نقاط قوت دولت نهم و دهم تبدیل به ویژگی ثابت بین نامزدهای جریانات به اصلاح اصولگرا و اصلاح طلب شده است به طوری که در روزهای اخیر برخی از این نامزدها با حمله به مواضع انقلابی دولت در عرصه بین الملل به نقاط قوت دولت نیز رحم نکرده و سخنان تامل برنگیزی را بیان داشتند.

در همین خصوص خبرنگار پارلمانی پایگاه 598، در گفتگو با دکتر محمد سلیمانی نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری به بررسی علل و آسیب های تضعیف نقاط قوت دولت از منظر رهبر انقلاب پرداخته ایم.



دکتر سلیمانی در خصوص تبعات نفی نقاط مثبت دولت فعلی اظهار داشتند: کسانی که مواضع و نقاط مثبت دولت که مورد تایید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد را نفی کنند در جهت منافع ملی و خواست رهبری و انقلاب اسلامی رفتار نمی کنند.

وی با اشاره به تضعیف نقاط مثبت دیپلماسی دولت نهم و دهم گفت: هدف اصلی از بیان این گونه از نقطه و نظرات مربوط به طیفی است که معتقد به سازش در عرصه دیپلماسی هستند و این افزاد در گفتمان های خود در طول سی و چهار سال گذشته همیشه به دنبال سازش بوده اند و در دسته بندی های سیاسی هم در طبقه گفتمان سازش قرار میگیرند و اینها در واقع با هر نوع حرکتی که عزت برای ملت می آورد مخالف هستند.

نماینده مردم تهران با اشاره به مخالفت ها با سفرهای استانی گفت: کسانی که با سفرهای استانی مخالف هستند از ابتدای دولت نیز مخالف بودند  و نباید اشتباه کرد و سیاسیونی که با سفرهای استانی مخالف هستند از اول مخالف بودند یعنی از سال 84 تا الان مخالف بودند و همیشه هم مخالفت را ابراز داشته اند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با توجه به حواشی دور آخر سفرهای استانی بیان داشتند: در ماه های اخیر هم خود رئیس جمهور برای خودش حاشیه سازی می کند و هم در حاشیه هایی که مخالفین دولت برایش ایجاد کرده اند بازی می کند و این امری اشتباه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها