کد خبر: ۱۲۸۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع اسپانيايي رئال مادريد با انتقاد از بي برنامه بودن در بازي برابر دورتموند، ابراز اميدواري کرد در بازي برگشت بتوانند نتيجه بازي رفت را جبران کنند.
رئال مادريد شب گذشته با شکست سنگين 4 بر يک برابر بورسيادورتموند در آستانه حذف از ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش ايسنا،سرخيو راموس مدافع رئال مادريد پس از شکست سنگين تيمش برابر دورتموند گفت: کاملا بي برنامه بوديم. در اين ديدار هيچ هدف خاصي نداشتيم از جمله خودم. تاوان بي برنامگي‌مان را داديم. بايد واقع بين باشيم اکنون کار ما براي صعود خيلي سخت شده است اما تمام تلاش خود را خواهيم کرد. آن‌ها کنترل بازي را در اختيار داشتند و کاملا بر ما تسلط داشتند. پيروزي در اين ديدار حق دورتموند بود.

مدافع اسپانيايي رئال مادريد درباره شانس صعود رئال مادريد به ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا گفت: اين به خود ما بستگي دارد. اگر خودمان باشيم مي توانيم در بازي برگشت به نتيجه دلخواه دست پيدا کنيم. بايد بازي رفت با دورتموند از از ابتدا تا انتها بررسي کرد و ايرادات تيم را رفع کرد.

"راموس" در پايان درباره" روبرت لواندوفسکي" مهاجم دورتموند که در بازي شب گذشته توانست چهار گل به ثمر برساند گفت: او بازيکن بزرگي است و همه ما اين را مي دانستيم او در بازي برابر ما نشان داد چه بازيکن مهمي براي تيمش است.

پس از انتقاد "سرخيو راموس" از بي برنامگي رئال مادريد در بازي برابر دورتموند، "مورينيو" با رد حرف‌هاي راموس او را بازيکن احساساتي توصيف کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها