کد خبر: ۱۲۸۳۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
حجت الاسلام و المسلمین جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی در این زمینه به خبرنگار بی باک گفت: پذیرش مسئولی از سوی علما و مراجع عظام تقلید، دال بر تائید عملکرد سابق و حال فعلی آن فرد محسوب نمی شود.

سرویس سیاسی بی باک: درب بیوت مراجع عظام تقلید عموما به روی همگان باز است و بسیاری از مسئولین همچون مردم عادی در بیوت مراجع رفت و آمد می کنند. اما در این میان برخی مسئولین برای کسب رهنمود در پیش پای مراجع زانو نمی زنند بلکه اهداف دیگری را در سر می پرورانند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی در این زمینه به خبرنگار بی باک گفت: پذیرش مسئولی از سوی علما و مراجع عظام تقلید، دال بر تائید عملکرد سابق و حال فعلی آن فرد محسوب نمی شود.

وی افزود: درب بیوت مراجع به روی عموم افراد باز است اما کاندیداها نباید از حسن مهمان نوازی مراجع سوء استفاده کنند.

گفنی است؛ بعد از سوء استفاده گسترده رسانه های یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از دیدار اخیر این مسئول با مراجع عظام تقلید، حضرت آیت الله نوری همدانی نیز تاکید کرد که در سخنرانی های خود تنها به بیان ملاک های رییس جمهور آینده پرداخته و از هیچ شخصی حمایت نکرده است.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر دیروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، حضور در پای صندوق های رای را یک امر مهم و فریضه عنوان و تصریح کرد: حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تاکید داشته اند تنها با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای تحقق می یابد.
 
این مرجع تقلید با تاکید بر این که ما از هیچ شخصی حمایت نکرده و اسم کسی را نبرده ایم، گفت: ما تنها در سخنرانی های خود ملاک ها و ویژگی ها را بیان می کنیم.
 
وی با تبیین ملاک های رییس جمهور آ‌ینده تاکید کرد: با توجه به مشکلات داخلی و خارجی که ما داریم، رییس جمهور آینده باید فردی باشد که بتواند مشکلات را حل کند.
 
این مرجع تقلید ابراز داشت: ما به رییس جمهوری ولایت مدار، انقلابی، ‌شجاع و کارآمد نیاز داریم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان بر ضرورت تلاش جدی مسؤولان برای رفع مشکل گرانی، تورم و بیکاری تاکید کرد و از آنان خواست تمام توان و همت خود را در این راستا بکار گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها