کد خبر: ۱۲۸۶۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
برخی بازیکنان برای ماندن در باشگاه خود شرط های عجیبی گذاشته اند: مربی نماند، آسیایی شوید، اینجوری نباشید!

جام ورزشی؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل، زمزمه‌ها درباره انتقال بازیکنان بین تیم‌های لیگ برتری زیاد شده است. مصاحبه‌های بازیکنان هم کم‌کم رنگ‌وبوی نقل وانتقالاتی به خود گرفته است.


حالا دیگر جمله پایانی هر بازیکنی درباره پیشنهادهایش و شرایطی که برای ماندن در تیم فعلی‌اش در نظر دارد، اختصاص پیدا کرده است. بازارگرمی هم که سکه رایج این روزهاست. در یکی دو روز گذشته، صفحات خبرگزاری‌ها پر بود از شرایط عجیب بازیکنان برای ماندن در تیم‌شان. بازیکن‌هایی که یا در این فصل درخششی فراتر از پیش‌بینی داشتند، یا روزهای بسیار بدی را در باشگاه فعلی خود گذراندند. شروط چند بازیکن برای ماندن در تیم‌های فعلی‌شان را از زبان خودشان بخوانید.


* غلامی: کرانچار نماند
مهاجم سابقا ملی‌پوش سپاهان، در این فصل بسیار کم به بازی گرفته شد. او که در آخرین بازی سپاهان در این فصل، در نیمه‌دوم به زمنی آمد و دروازه النصر ار باز کرد، درباره ماندنش در سپاهان گفت: «هنوز چیزی مشخص است اما اگر کرانچار در سپاهان بماند، قطعا از سپاهان جدا می‌شوم. »


* احمدی: بجنگیم برای سهمیه
دروازه‌بانی که در این فصل با پیراهن سایپا درخشید و حتی به ترکیب اصلی تیم ملی رسید، از زندگی بدون هیجان در باشگاه بی‌سروصدای نارنجی‌پوش خسته شده است و گفت: «خب بالاخره باشگاه سایپا دوست دارد بمانم اما همه چیز بستگی به هدفی دارد که باشگاه می‌خواهد برای فصل آینده دنبال کند. برای ما خیلی مهم است تیمی انتخاب کنیم که حداقل برای کسب سهمیه آسیا تلاش کند.»


* منوچهری: نفت چهارم شود و سپاهان، پرسپولیس را ببرد!
امین منوچهری، مهاجم نفت تهران هم یکی از بازیکنانی است که برای باشگاه فعلی خود شرط گذاشته است. منوچهری که به کمک نفت تهران از شر کابوس نیم‌فصل اول در استقلال خلاص شود، معادله پیچیده‌ای را پیش پای زردپوشان قرار داده است: «امیدوارم آسیایی بشویم چون دوست دارم در یک تیم آسیایی بازی کنم.» به این ترتیب نفت برای حفظ منوچهری باید جرتبه چهارم را در این دو هفته از چنگ فولاد در بیاورد و امیدوار باشد که پرسپولیس به سپاهان ببازد!


* شجاعی: اینجوری نباشد
شرط پدیده مس برای ماندن در کویر دیگر از همه جالب‌تر است. شجاعی که گویا از باشگاه قبلی خود، سپاهان، پیشنهاد دارد حتی نتوانسته بهانه واضحی برای جدا شدن از مس پیدا کند: «من الان بازیکن مس هستم و می‌خواهم این دو هفته هم خوب بازی کنم. اما اگر شرایط اینجوری باشد جدا شوم بهتر است. » اینجوری، یعنی چه‌جوری؟ «شرایط خوبی نیست. از نظر روحی مشکل دارم. اصلاً بحث پول نیست و بحث خودم است که از نظر روحی در شرایط خوبی نیستم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها