کد خبر: ۱۲۸۶۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: زوج جوان سارقي که با همکاري يکديگر به سرقت لاستيک زاپاس در سطح شهر تهران مي‌پرداختند، شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ حسين بابايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: در پي اعلام شکايت گروه کثيري از شهروندان مبني بر سرقت لوازم خودرو به ويژه لاستيک زاپاس به دليل اهميت موضوع و تعداد شکات پرونده در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
رييس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را آغاز کرده و توانستند با استفاده از دوربين‌هاي امنيتي دو متهم اين پرونده را به هويت هاي اکبر و الهام شناسايي کنند.
اين مقام مسئول انتظامي خاطرنشان کرد: در نهايت ماموران با حکم قضايي وارد منزل متهمان شده و آنان را دستگير کردند.
وي افزود: به دنبال اين موضوع ماموران با اطلاعات به دست‌امده از متهمان مالخر را شناسايي و آن را در خيابان نبرد دستگير و به مقر انتقال دادند.




سرهنگ حسين بابايي در ادامه اذعان داشت: در بازجويي اوليه متهمان به بيش از 150 فقره سرقت اعتراف نموده و بيش از 40 مالباخته آنان را شناسايي کردند، همچنين مالخر نيز از خريد روزانه 100 حلقه لاستيک به ماموران خبر داد.
وي در پايان خاطر نشان کرد: به دليل اهميت موضوع و کشف مقاديري سيستم صوتي و تصويري و همچنين لاستيک خودرو هموطناني که در محدوده اين يگان مورد سرقت قرار گرفته‌اند مي‌توانند با اعلام شکايت به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان سهروردي شمالي، خيابان خرمشهر- خيابان شهيد عشقيار مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها