کد خبر: ۱۲۹۰۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقاي خاتمي وزير ارشاد وقت است و سومين جشنواره سينمايي فجر در حال برپايي و انجام است. خبرنگاري از آقاي خاتمي مي پرسد؛ «آيا افرادي كه در عرصه فرهنگ و هنر آلوده به فساد بوده اند، مي توانند دوباره به اين عرصه بازگشته و فعاليت كنند»؟ حالا جواب آقاي خاتمي را بخوانيد؛ «به نظر اينجانب كساني كه مروج پليدترين جنبه هاي فرهنگ ضد اسلامي بوده اند، نبايد كارهاي فرهنگي و از جمله وجهه فرهنگي سينما را به آنان سپرد، هرچند اگر مدعي باشند كه توبه كرده اند.
به گزارش 598، حسين شريعتمداري در سرمقاله امروز کیهان با عنوان "آب هم از آب تكان نمي خورد!" نوشت:

خداي مهربان بر درجات شهيد محراب، حضرت آيت الله دستغيب شيرازي بيفزايد. آن شهيد بزرگوار درباره شرايط استعاذه- پناه بردن به خدا از شر شيطان- تمثيل گويا و زيبايي داشت و مي فرمود «اگر همراه خود غذايي كه باب ميل سگ است داشته باشيد، حتي در صورتي كه آن را از چشم پنهان كرده و مثلا در پارچه اي پيچيده باشيد، سگ گرسنه با حس بويايي و شامّه تيزي كه دارد، به دنبال شما راه مي افتد، چرا كه گرسنه است و غذاي باب ميل خود را نزد شما مي يابد. در اين حالت اگر ده ها بار هم او را برانيد و بر سرش فرياد برآريد، دست از تعقيب شما برنمي دارد. دل انسان هم از همين زاويه مورد توجه شيطان است. كسي كه صفات زشتي نظير حب جاه، مقام دوستي، شهرت طلبي، حب دنيا، قدرت طلبي، حسادت، بخل و... را در دل خويش جاي داده است، درون خود را به چراگاه شيطان تبديل كرده است و مادام كه اين صفات زشت را در دل دارد، اگر هزاران بار هم به زبان «اعوذ بالله من الشيطان الرجيم» بگويد، نتيجه اي ندارد، زيرا در حالي به زبان شيطان را مي راند كه در عمل، او را به ميهماني دل خويش دعوت كرده و برايش سفره گسترده است. براي رهايي از شر شيطان كه «عدو مبين» است بايد آن صفات زشت را از دل خود بيرون بريزد- برگرفته و اقتباس از كتاب استعاذه شهيد دستغيب شيرازي».

اين روزها برخي از كساني كه به گونه اي آشكار و به گواهي صدها سند غيرقابل انكار در جريان فتنه 88 نقش ستون پنجم مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس را برعهده داشته اند و «مفسد في الارض» گوياترين واژه براي نشان دادن وطن فروشي و خيانت آنان است، به ظاهر- تاكيد مي شود كه به ظاهر- براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري پيش روي خيز برداشته اند و با سازي كه به وضوح از آن سوي مرزها كوك شده است، ترانه بازگشت به مسئوليت هاي كليدي نظام را زمزمه مي كنند. كه بايد پرسيد در كجاي دنيا و براساس كدام نظام حقوقي در جهان، به ستون پنجم شناخته شده دشمن اجازه نفس كشيدن مي دهند؟! نامزد شدن براي پست هاي كليدي كه جاي خود دارد! آيا سران و عوامل فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 مي توانند فقط يك نمونه -تأكيد مي شود فقط يك نمونه- از اقدامات پلشت خويش را آدرس بدهند كه با توصيه مستقيم مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس صورت نگرفته باشد؟! آيا، ادعاي تقلب در انتخابات، با هدف مشخص حمله به جمهوريت نظام و به توصيه جرج سوروس صهيونيست مطرح نشده بود؟! آيا شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران!! خواسته رژيم صهيونيستي براي روز قدس نبود؟!

و آيا شعار به نفع آمريكا در روز جهاني مبارزه با استكبار، حذف قيد اسلام از جمهوري اسلامي ايران، دريافت كمك مالي از ملك عبدالله سعودي و چند كشور اروپايي، ائتلاف آشكار و اعلام شده با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و ماركسيست ها و كومه له و عبدالمالك ريگي... و صدها جنايت ديگر از سوي سران و عوامل فتنه صورت نپذيرفته بود؟ و آيا اين همه، مصداق بارز خيانت و جنايت نيست؟! و آيا شيمون پرز با تأكيد بر اين كه «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند»! و نتانياهو با اعلام اين كه «اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگند»! و اوباما، با انتشار اين بيانيه كه «حمايت از جنبش سبز(!) يكي از اهداف استراتژيك آمريكاست»! بر هويت وطن فروشانه اصحاب و سران فتنه انگشت تأييد و تأكيد نگذاشته بودند؟!


گفتني است سران و عوامل فتنه در برابر كمترين انتقادي كه از سوي يك گروه و يا يك مسئول دست چندم عليه آنها مطرح مي شد و يا مي شود، ساكت نمي نشستند و با استفاده از رسانه هايي كه در داخل و خارج كشور در اختيار داشتند به مقابله برمي خاستند ولي در اعتراض به آنچه سران رژيم صهيونيستي به صراحت درباره هويت و ماموريت آنها بر زبان آورده و منتشر كرده بودند كمترين اعتراضي از خود نشان ندادند. اگرچه در صورت اعتراض هم، هويت واقعي آنها قابل انكار نبود.

شهيد دستغيب مي فرمودند- و سخني بديهي و حكيمانه نيز هست- كه وقتي كساني درون خويش را به چراگاه شيطان تبديل كرده و براي شيطان سفره گسترده اند، اگر هزار بار هم «اعوذبالله من الشيطان» بگويند، نتيجه اي ندارد و حال آن كه سران و عوامل فتنه حتي به زبان و براي حفظ ظاهر نيز عليه شيطان بزرگ موضعي نگرفته و از يك «اعوذبالله» خشك و خالي و زباني هم خودداري ورزيده و مي ورزند. يعني دهها بار از افراد فاسدي كه در تمثيل شهيد دستغيب آمده است، فاسدترند... و معلوم نيست با چه رويي از بازگشت خويش به مسئوليت ها سخن مي گويند؟!... فاعتبروا يا اولي الابصار!

اكنون به اين نكته توجه فرمائيد. سال 1363 است. آقاي خاتمي وزير ارشاد وقت است و سومين جشنواره سينمايي فجر در حال برپايي و انجام است. خبرنگاري از آقاي خاتمي مي پرسد؛ «آيا افرادي كه در عرصه فرهنگ و هنر آلوده به فساد بوده اند، مي توانند دوباره به اين عرصه بازگشته و فعاليت كنند»؟ حالا جواب آقاي خاتمي را بخوانيد؛ «به نظر اينجانب كساني كه مروج پليدترين جنبه هاي فرهنگ ضد اسلامي بوده اند، نبايد كارهاي فرهنگي و از جمله وجهه فرهنگي سينما را به آنان سپرد، هرچند اگر مدعي باشند كه توبه كرده اند. بسيار خوب، در جامعه مي توانند به فعاليت هاي مختلفي مشغول شوند ولي در صحنه فرهنگ و هنر جايي براي آنان نيست. اين اصل، صرفنظر از اين كه خود، يكي از مصاديق بارز پالايش فرهنگي است، حداقل احترامي است كه به انقلاب خونبار اسلامي مي گذاريم».

اكنون بايد از آقاي خاتمي پرسيد؛ چگونه است كه حضرتعالي حضور افراد فاسد و بدسابقه را در عرصه سينما نمي پذيريد ولي انتظار داريد كساني كه دست به صدها مورد از فساد، خيانت و جنايت زده اند در كليدي ترين پست ها و مسئوليت هاي نظام نظير رياست جمهوري به كار گرفته شوند؟! آيا از نظر شما، مسئوليت ساخت يك فيلم سينمايي و يا مديريت يك مجله از مسئوليت رياست جمهوري بااهميت تر است كه افراد فاسد و بدسابقه در آنجا حق حضور ندارند ولي نامزدي براي رياست جمهوري حق مسلم آنهاست؟! تازه، اين در حالي است كه به قول شما آن هنرپيشه هاي فاسد توبه هم كرده اند ولي شما و دوستانتان از يك اعلام توبه ظاهري هم خودداري كرده ايد!

آقاي خاتمي مي گويد؛ «حذف عناصر فاسد فرهنگي حداقل احترامي است كه به انقلاب خونبار اسلامي مي گذاريم» و بايد پرسيد؛ يعني به كارگيري افراد صدها برابر فاسدتر، نظير اصحاب فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88، بي احترامي به ملت و انقلاب خونبار اسلامي نيست؟!

برخي از كساني كه خود در فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 از آتش بياران معركه بوده اند، به اين سخن رهبر معظم انقلاب كه مي فرمايند «همه سليقه ها مي توانند در انتخابات حضور داشته و نامزد معرفي كنند» استناد كرده و زمينه را براي حضور و نامزدي يكي از سران فتنه مساعد معرفي مي كنند و حال آن كه اولا؛ حضرت آقا بلافاصله پس از تاكيد بر حضور همه سليقه ها، بر ضرورت تاييد صلاحيت ها از سوي شوراي نگهبان اشاره مي فرمايند و بديهي است كه عوامل و سران فتنه نه فقط كمترين صلاحيتي براي حضور در كم اهميت ترين پست هاي كليدي نيز ندارند، بلكه بايستي در انتظار محاكمه و مجازات هم باشند و ثانيا؛ سخن از حضور همه سليقه هاي سياسي است كه در چارچوب نظام قابل تعريف هستند و البته اين تعريف، شامل آن عده از اصلاح طلبان كه در فتنه 88 حضور و دخالتي نداشته اند نيز مي شود ولي اصحاب فتنه در بستر يك سليقه سياسي قابل تعريف نيستند، بلكه وطن فروشاني هستند كه آنها را فقط در قالب «ستون پنجم دشمن» مي توان تعريف كرد.

همين جا، لازم است به اين هشدار حضرت امام- رضوان الله تعالي عليه- اشاره كنيم كه مي فرمودند؛ «از تجربه تلخ روي كار آمدن انقلابي نماها و به ظاهر عقلاي قوم كه هرگز با اصول و اهداف روحانيت آشتي نكرده اند عبرت بگيرند كه مبادا گذشته تفكر و خيانت آنان فراموش و دلسوزي هاي بي مورد و ساده انديشي ها سبب مراجعت آنان به پست هاي كليدي و سرنوشت ساز نظام شود» (صحيفه امام(ره) جلد 21 ص 285).

قمپز درمي كنند كه انتخابات بدون حضور ما- فتنه گران- پرشور نخواهد بود! كه بايد پرسيد مگر انتخابات مجلس نهم را با صراحت تحريم نكرده بوديد؟ نتيجه چه بود؟! برخلاف توهم شما و انتظار اعلام شده مديران بيروني فتنه، نزديك به 65 درصد واجدين شرايط در آن شركت كردند، بسيار بيشتر از چند انتخابات مشابه قبلي... آيا باز هم تصور مي كنيد كه چيزي بيشتر از «هيچ» هستيد؟!

شما به فرموده خداوند تبارك و تعالي: دوست داريد كه نظام الهي كوتاه بيايد «ودّوا لو تدهن فيدهنون» اما به قول امام راحلمان(ره) كه احياگر اسلام ناب محمدي(ص) است؛ درباره كساني كه روزي در مسئوليت بوده و سپس به خيانت آلوده و بركنار شده اند؛

«امروز هيچ تاسفي نمي خوريم كه آنان در كنار ما نيستند، چرا كه از اول هم نبوده اند. انقلاب به هيچ گروهي بدهكاري ندارد». (صحيفه امام ج 12 ص 628)

اصحاب فتنه و حلقه انحراف كه اين روزها با يكديگر گره خورده اند كمترين ترديدي ندارند كه صلاحيت آنها براي نامزدي در انتخابات پيش روي رد خواهد شد. بنابراين سؤال آن است كه اينهمه بازي آمدن و نيامدن براي چيست؟ پاسخ اين پرسش به نوشته ديگري نياز دارد و در اين مختصر به اجمال بايد گفت آنان با بهره گيري از شگرد «حركت از پله دوم» اولا در پي آنند كه گذشته خيانت بارشان به فراموشي سپرده شود آنگونه كه انگار مسئله اصلي، حضور يا عدم حضور آنها در انتخابات است و نه جنايات و خيانت هاي آنان و ثانيا؛ فضا را ملتهب نشان بدهند...

و در اين باره باز هم گفتني هايي هست... و اما، به قول حضرت آقا در ديدار اخير كارگران شريف كشور با ايشان «هركه با اين ملت داراي انگيزه عميق الهي در افتد، قطعا برخواهد افتاد»... و ديديد كه افتادند و افتاديد و آب هم از آب تكان نخورد.

حسين شريعتمداري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱۶
۲۳۳
598هر چه بیشتر خاتمی را تخریب کنید بیشتر نزد مردم محبوب تر می شود !!!!گر خدا خواهد عدو سبب خیر شود ؟؟؟؟؟
پاسخ
گمنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۵۱
دمت گرم
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۸
۵۲
این اقا از چه چیز سید میترسه که به هر ریسمانی چنگ میزنه که سید تایید صلاحیت نشه مگه مقام معظم رهبری نظرشان ورود همه سلایق در انتخابات نیست که این اقا ی به اصطلاح دو اتیشه از همین حالا بند پوتین علیه سید محکم میکنه . میترسه سید این بار قضیه کوی دانشگاه و همه جریانات لباس شخصی هارو رو کنه و مجال این گونه حرکتها رو به امثال ایشون نده . مگه هشت سال بعد از خاتمی شما ها و گروهتان سردمدار این مملکت نبودید چرا به هر قیمتی بدبختی مردم و قدرت خودتون را طلب میکنید . چرا اجازه میدید این همه بی عدالتی تو مملکت رواج داشته باشه . شما که به اصلاح روزنامه نگار و مطبوعاتی و رسانه ای هستید لطفا کمی هم به میان مردم بروید البته نه از طیف و حقوق بگیران خودتان بلکه تمام اقشار جامعه رو عرض میکنم .ببینید چه خونی به دل مردم شده از این همه بی عدالتی و دعواهای قدرت . کمی هم برای مردم سینه سپر کنید . چون روزنامه تان از بیت المال همین مردم تغذیه میشه که هنوز سرا پا هست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
دوستان خشك مغزي كه معلوم نيست ازكدوم خواب زمستوني بيدارشديد وتنهاخاصيتي كه داريد پراكندن روح نااميدي وسياه نمايه،خوبه كه يه فلش بك به گذشته اصلاحات داشته باشيد وناسزاها وهوو هايي كه ازسوي خودتون به رييس جمهورمحبوبتون ميشد رو به يادبياريد
واي برماازاون روزي كه امثال اين حضرات داعيه دار عدالت دراين مملكت بشوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۲۴
باید مخالفت کنه وقتی داره از جایی دیگه میخوره
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
تهمت زدن چقد راحته.....
وقتی حرفی و جوابی نداریم رو میاریم به توهین و تهمت
دوست گلم این راهش نیس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱۲
یکی برای همه همه برای یک نفر....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۳
جناب شهر خبر شما هم مثل اینکه دل خوشی از خاتمی ندارید و این را بدانید که رسالت رسانه فراتر از حزب و جناح باید باشد .این آقای شریعتمداری مثل اینکه یادشون رفته که احمدی نزاد را خودشان حمایت بی دریغ کردند وباعث شدند جناب احمدی نراد از راه ولایت و رهبری منحرف شوند . این آقایان هستند که رنگ عوض می کنند و حالا که جناح راست به پیسی رسیده و مملکت عزیزمان را به تاراج بیگانگان قرار داده رنگ خود را باز عوض کرده، شده حامی ولایت و رهبری .بابا چرا نمی خواهید بفهمید خاتمی در اداره کشور و سیستداری و دینداری خیلی برتر و بهتر از جناح به اصطلاح راست عمل کرده و می کند !!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
از کی تا حالا اصلا حاتی ها و لا یت مدار شده اند به حق چیزای نشنیده و ندیده !
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۸
۷۲
جناب آقای شریعتمداری نمی دانیم چه مشکلی در دوران آقای خاتمی برایش پیش آمده که از آمدن ایشان به صحنه اینقدر داغداراست. بابا الان مشکل مردم آمدن یا نیا مدن کسی نیست مشکل مردم گرانی گرانی گرانی است بی قانونی است ماههاست میلیاردها تومان پول مردم نزد خودروسازان است هنوز دولت محترم نمی تواند مشکل مردم را حل کند. قائم مقام وزیر در رابطه با کالاهای اساسی حرفی میزند یکدفعه عده ای سود جو از این بابت میلیاردها تومان به جیب میزنند جنابعالی که سنگ مردم به سینه میزنی ککت نمی گزد. اینقدر آن زمان برای روی کار آمدن همین دولت فعلی سنگ تمام گذاشتی و آسمان به ریسمان دوختی اما حالا دیدی که در سایه رفتار دولتهای نهم و دهم مردم چه مشکلاتی دارند. آنقدر باین این و آن انگ و برچسب زدی که آنسرش نا پیدا برای خاطر رضای خدا ول کن یکمی ااز مشکلات مردم و از گرانی و از بلا تکلیفی مشتریان شرکتهای خودرو ساز. از کمبود و گرانی دارو و ..... بگو تا حداقل گوش شنوائی برای حرفهای شما باشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۷
اگر آقای خاتمی ستون پنجم ، خائن، فاسد، سران فتنه و مفسد فی الارض استچرا محاکمه اش نمیکنند تا ما هم بفهمیم که واقعا مجرمند یا خیر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۲
ایکاش انچه نوشتی به سه چیز توجه میکردی 1-استغفار خویش 2- استنادات خویش 3- ایمان خویش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۵
۴
حسين شريعمتداري كيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اينگونه براي همه تعيين تكليف مي كنند
شايد هم نماينده خدا بر وري زمين هستند .
شايد هم ..............
درود ما بر خاتمي يگانه مرد سياستمدار ايران
پاسخ
ابرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
شما كه نمي خواهيد نظرات رو چاپ كنيد چرااز مردم نظر مي گيريد؟ما مسخره كرديد؟
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴
۲
آقای شریعت مداری لطفا به جای مردم قضاوت نکنید و اجازه بدید مردم خودشان انتخاب کنند،البته اگه خودتون رو عقل کل نمیدونید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۳
ماسفم برای اقای شریعتمداری.
پاسخ
بنئه خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۳
اقای شریعت نداری

ناشینا نه به کاه دان میزنی ایت الله سید محمد خاتمی دامت افاضات محبوب دل های عاشقان ولایت مولا علی ع است
پاسخ
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۴
شریعتمداری عزیز توبه کن چقدر تمت میزنی.یک روز از پل صراط رد میشی .فکر توبه باش
پاسخ
سعید
UNITED STATES
۱۳:۵۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۳
خدایا کشورم را از شردجالانی چون شریعتمداری حفظ کن.این ادم جزفتنه کاری بلدنیست
پاسخ
توفیق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲
برای آقای شریعتمداری بسیار متاسفم ام .چراکه ......
پاسخ
عرفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۸
تبارک الله احسن الخالقین.- درود بر شما
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۲
به این آقا بگویید که اصلاح طلبی که به قول شما مرده پس بگذارید خاتمی بیاید و برای آخرین بار ضایع شود و در کل کنار برود در ضمن آقای خاتمی که این همه به مردم خیانت کرده چرا هنوز اینقدر طرفدار دارد که شما هنوز هم از رای ایشان میترسید؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
زرشک ...
پاسخ
حسین
UNITED KINGDOM
۱۵:۴۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۲
سلام
یکی نیست به این اقای مسلمان بکه تهمت وافترا از کناهای بزرک هست خجالت بکشید و بفکر اخرتتون باشید
پاسخ
محمد
UNITED STATES
۱۶:۲۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۲
اقای عزیز :
1. بجای ملت حرف نزن
2. جالبه که خودتو نظام میدونی
3. آقای خاتمی محبوبیتش با حرفای شما خدشه دار نمی شود بلکه محبوبتر...
3. بجای تهمت و افترا از گرانی ها بنویس و بگو که خودت بزرگترین حامی محمود بودی
پاسخ
حق پرست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۳
خداوند متعال دیگر می خواهد چکار کند افلیجت کرده وباز نمی خواهی بفهمی وپاروی دین نداشته ات نزاری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۴
آقای شریعتمداری
حرفهای اولین پاراگراف متن خیلی زیباست. مساله اصلی را به بهترین وجهی ترسیم کرده. ولی استدعا دارم یکبار هم که شده خطاب به خود این متن را در نظر بگیرید. هیچکس از شیطان در امان نیست حتی جنابعالی. اتفاقا کسانی که به خدا نزدیکترند بیشتر مورد توجه شیطان قرار می گیرند. خودتان بهتر مستحضرید.
پاسخ
حسن جوادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱۳
خدا را در نطر بگیرید و این همه دروغ و اتهام ثابت نشده را به کسی نزنید نتیجه افکار و عملکرد شما احمدی نزاد شد خوب است عبرت بگیرید
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱۴
کشور رونابودکردیدبااین اظهارنظرها.اقای شریعتمداری وضعیت اون موقع سینمای ایران رو باشرایط بحرانی الان مقایسه میکنید.واقعا متاسفم.به جای این حرفااشتباه خوددرمورد حمایت از دولت فعلی راگردن بگیرید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۸
باید یکی مثل آقای اصغرزاده باشه تا خوب جوابتون رو بده.شما نه برای اصلاح طلبها و نه برای نظام نمیتونید مفید باشید.شما خودتون یه جورایی بازیچه آمریکا و اسرائیل شدید.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰۳
۴۰۳
در حدی نیستی که بخوای با محمد خاتمی بگیری.آقای به اصطلاح مسلمان تهمت خیلی خوبه نه؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
تهمت خوب نیست از اون طرف هم گوش و چشم بستن روی خیلی چیزا خوب نیست
کسی که بیست و سه خرداد صبح با دو نفر دیگه جلسه میزاره میگن ما از موسوی حمایت میکنیم در صورتی که معلومه احمدی نژاد انتخاب شده رو شما چی بهش میگین؟
بخدا حتی اگه یه بار توبه کرده باشه!!!!
وهاب
UNITED STATES
۱۴:۰۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
من همه ی نظرات دوستان رو خوندم.
ولی مخالفان آقای شریعتمداری تنها به ایشون توهین کرده بودند.
حرفی برای گفتن نداشتند.
لطفاً راجع به موضوع نظر بدید.
فحاشی کم خرج ترین کاریست که یک آدم غیرمنطقی انجام میده-
البته انصافاً هم جوابی ندارند که بدهند.
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۰۵
۳۲۳
اگر آقای خاتمی در فتنه 88 نقشی داشت شما تا الان با او مثل موسوی و کروبی برخورد میکردید ولی معلومه که شما دروغ میگویید.
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
نامه امام به موسوی یادتون رفته که میگفت آقای موسوی اگر همین اندک خدمات شما هم نبود شما را محاکمه میکردم!!
چون محاکمه نشد پس امام خمینی دروغ می گفت
احسنت به استدلالتون
کامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۳۱
۲۹۰
اقای شریعتمداری فقط خودش قبول دارد و عقل کل میداند. غافل از اینکه مردم فریبش نخواهندخورد اگر به اختیارخودشان باشند.
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
من قصد جواب دادن به تک تک نظراتو ندارم ولی بد نیست بدونین همین آقایی که شما میگین(تاکید میکنم شما میگین)خودشو عقل کل میدونه چند سال قبل هشدار داده بود چند بار مسائلو گفت قبلی که بقیه بگن منظورم شهامتشه
اخیرا هم که ماجرای مشایی بود
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای همایون چرا رهبر باید تقلب در انتخابات رو تأئید کنه؟ یعنی باید حکومت خودش رو زیر سوال ببره؟
این آقای شریعتمداری همون نیست که رئیس جمهور رو تأئید وحمایت میکرد؟
مردمی که اون زمان اعتراض داشتند نشون دادن که آینده نگری و دید بهتری نسبت به امثال شریعتمداری دارند
ایشون 2 سال بعد از 88 رو ندیدند چطوری هشدار دادن؟
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷۵
۲۳۶
ناب اقای شریعتمداری شما که خود اصلاح طلبان و جنبش سبز را به همه نوع ارتباطی با بیگانگان متهم می کنید ایا خبر دارید که شخص رئیس جمهور هم این روزها از تغلب در سال 88 حرف میزند
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
آیا واقعا چون احمدی نژاد حرفی زده(حالا بماند اصلا چی گفته)باید بگیم پس تقلب شده
این مملکت قانونی داره که همون جوامع غربی که دم از آزادی میزدن با رای مردم انتخاب شده و توی اون قانون رهبری تعیین شده اون حرفش برای همه(حالا همه نه ولی اکثریت)سنده ایشون داره میگه تقلب نشده دلیلی بر دروغ گو بودن این رهبر هم نداریم پس هنوز مقام اول این کشور که مورد تایید اکثریت هست داره میگه تقلب نشده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
خود گویی و خود خندی!! وه مرد هنر مندی!!
خودتون شایعه درست میکنین و بعد هم از سایت حذف میکنین و الان بهش استناد!!!!
واقعا پر رویی حدی داره.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۳
۱۸
مناظره باید باحضور دو طرف صورت گیرد وحق دفاع واثبات داشته باشد
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۵۳
می ترسم نظر بدم عزیز
پاسخ
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰۸
۴۱۴
ما نفهمیدیم که شما تو این 40سال چه میگی و چکاره ای در ضمن نمیدانیم خاتمی چیکار شما کرده که این همه افترا به این سید بزرگوار می بندی. بفرما شما بشو رئیس جمهور خوبه. از بس فتنه فتنه کردی روزگارمون شد این.
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
نکته بسیار خوبی رو اشاره کردین مگه خاتمی چیکار کرده؟
اما جواب:
1. جلسه ایشون با دو نفر دیگه برای حمایت از موسوی بعد از معلوم شدن انتخاب احمدی نژاد
2. جلسه حمایت از موسوی قبل از انتخابات انگار یادتون رفته
3. حمایت ایشون از موسوی برای انجام اون کارا رو حتی خودش قبول کرده ولی شما دوستان قبول نمیکنین!!!!
4. پیاده کردن گفتمان لیبرالیسم در دولت خودش
5. فقط برای خوار شدنش همین بس که دورو بریاش الان اونور آب دارن علیه نظام کار میکنن
6. حمایت از چاپ کتب ضد دینی علی الخصوص کتب فلسفی دینی
7. افرادی مانند سروش کدیور حجاریان آقاجری تاج زاده سازگارا و خیلیای دیگه از کجا اومدن
8. آقای آقاجری یادتون رفته با دلگرمی به همین آقا در همدان تالار معلم احادیث مربوط به تولد امام زمان رو مسخره میکنه و حتی از گوشه کنار حکم اعدامش صادر میشه ولی...
هنوز هم بگم؟
آقا جان یزید نه سر حسین برید و نه در لشکر شمر بود بلکه از شمر حمایت کرد و بعدش سکوت نمیخوام بگم ایشون مثل شمرو یزیده بلکه میخوام بگم عدم انجام مستقیم کاری دلیل بر بی گناهی طرف نیس
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای همایون خان جلسه قبل از انتخابات جرم بوده یا حمایت از یک کاندیدا؟
مگه رهبر از رئیس جمهور محبوب شما حمایت نکرد؟
حمایت از موسوی بابت انجام کدوم کارا؟
این افرادی که نامبردی مسئول کارای خودشون هستن وآقای خاتمی از هیچ کدومشون حمایت نکرده و رأیش به رأی هیچکدوم نزدیکتر نبود!!!
شماها همونایی هستید که تا همین چند سال پیش آقای هاشمی رو یار امام میدونستید والان قاتل خدا شده
یکم چشاتونو باز کنید وببینید اینایی که نظرشون به نظر آقا نزدیکتر بود چه بر سر اقتصاد و روابط بین الملل و... آوردن
وحید
UNITED KINGDOM
۱۱:۴۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۷
۷۰
جناب آقای شریعتمداری!
گویا شما هم درون خود را به چراگاه شيطان تبديل كرده اید!
پاسخ
عیسی
RUSSIAN FEDERATION
۱۲:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۶۳
فانه بزرگ خود این آقاست که به نام رهبر در موسسه کیهان نشسته و هر چی دلش میخواهد به همه میگوید . اینها ذره ای به جمهوری اسلامی و رهبری و مردم اعتقاد ندارند.وقتی رهبر از مردم و حق آنها و انتخاب آنها و آمدن همه سلیقه ها حرف میزند اینها کی هستند. به دروغ احمدی نژاد را امام زمانی جلوه دادند و خواب دیدند و هاله ها ساختند و چه ها کردند که الان ایران این شده است . من ضد انقلاب نیستم فرزند شهیدم به این آقا هم میگویم برو توبه کن و گرنه حسین آقا سرافکنده ترین آدم جلو شهدا شما خواهی بود . میدانی با نوشته هایت تا به حال چند هزار ایرانی را از انقلاب و امام و رهبری و دین خدا نا امید کردی؟ مرگ خیلی زود فرا میرسد و شما با تهمت و افترا و دروغ و ... که گفتی در سخت ترین شرائط میمیری و چیزی برای گفتن نخواهی داشت . وعده عذاب خدا را جدی بگیر حسین آقا .
پاسخ
سهراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷۵
۲۱۲
این اقا سردار تهمت است نه سردارقلم
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۲۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۲
۳۳
آقای شریعتمداری خواهشاباطرف مقابل مناظره داشته باشید تاهمه بفهمند دراین مدت چه برسر این ها آمده است.والا دراسلام به این کارا غیبت واگراتفاق هم نیفتاده باشد تهمت است.پس ...
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۱
۶۱
آقای شزیعتمداری:شمابهتر است بجای اینگونه تحلیل ارائه کردن برای یکبار هم که شده خودتان را در معرض آرا مردم قرار دهیدتا ببینید که چقدر مردم آرا و نظرات شما را می پسندند
پاسخ
موحدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۳۷
این همه عقب افتادگی ایران بزرگ نتیجه کم هوشی و شعور سیاسی افراد کم سوادی چون افرادی است که نه تنها از دنیا بی خبر بلکه از ایران هم بی خبرند . و قوه تشخیص ندارند .آقای شریعتمداری یک روزنامه نگار و تحلیلگر ساسی والایی هستن و کامنت های غیر سیاسی و خاله زنکی در جواب مقاله ایشان می گذارند
پاسخ
بسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱۰
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۱۰
اقای .عزیز حواستباشد همیشه در روی یک پاشنه نمی چرخد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
در روی پاشنه نچرخید
( مردم بعد از 8 سال گفتمان 2 خرداد رو کنار زدن!)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۳۸
من کاری ندارم که آقای خاتمی کیست ولی انصافا آقای شریعتمداری اگه روزنامه کیهان نداشت کسی او را می شناخت؟ آیاایشان فرض کرده اند کدخدای ده هستند؟ بابا مردم شعور دارند
پاسخ
كيا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
واقعا مردم ما از توي روز نامه نگار به نرخ روز نگار بهتر مي فهمند
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰
۲
جای سوال دارد که چرا دوستان طرفدتر اقای خاتمی پاسخی استدلالی و منطقی و با مدرک به نوشتار اقای شریعیتمداری نداده و به سیاق زمان حاکمیت دوم خردادی ها با تخریب افراد را ترور میکنند عزیزان بهر حال ایشان مطالبی را میگوید و برای ان سند ارائه میکند بهتر نیست شما هم مستندا به وی پاسخ دهید و حرف خود را بزنید بنده در مدت این چهارسال حتی یک نکذیب ساده از مخاطبان ایشان ندیده ام و هرگز در رد نوشته های کیهان که جریده فوق قانونا موظف به درج ان است و یا شکایتی بجز شکایت شخصی یکی از عناصر درجه چندم این جریان ندید ه ام بلاخره ظرفیت های قانونی بسیاری وجود دارد که مخاطب در صورت احساس مظلومیت میتواند از ان استفاده کند که عدم استفاده میتواند صحیح بودن مقالات شریعتمداری را به ذهن مخاطب متبادر سازد
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
چه سندی ارائه کردن؟
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۵۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
به همایون که لینک گذاشته وحرفا اماما تحریف میکنه بگید ازکجا ساخته اگه حرف های صحیفه نوره که همچین سخنی را نگفته پس لطفا سخنان خودتان را به امام نسبت ندهید
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
دوست عزیز شما کی صحیفه رو خوندید که ببینید آقا همایون اونو تحریف کرده یا نه ؟؟ لطفا مطالعه بکنه ببین وقتی موسوی فرار کرد و خودش رو یه گوشه قایم کرد امام هم این دستور رو بهش داد و اون ناچار شد برگرده سر کارش . از اول هم زیر کار در رو بود موسوی .
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
عزیزم مطالعتون کم بوده چرا گردن من میندازین
اینم منبع این حرف:
صحیفه نور جلد 20 صفحه 330
اگه حوصله ندارین کاری نداره این جمله رو توی گوگل سرچ کنین:
اگر همین اندک خدمات شما نبود
لطفا به من تهمت نزنین
ممنون
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
نیش عقرب نه از ره کین است . اقتضای طبیعتش این است.
پاسخ
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
پاسخهای آقای " همایون" واقعا خوب و منطقی بود...
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
نظر لطفتونه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲
ديکته نا نوشته غلط نداره ، خاتمي در دوران 8 سال رياستش چيکاري براي اين کشور انجام داد ؟!!!!!!!!!!!
نبايد از حق بگذريم شعار گفتگوي تمدنش يه خورده موقعيت ايران را در مجامع بين المللي تلطيف کرد اما نتونست از حقوق ملت ايران دفاعي بکنه .
مسئله پرونده هسته اي ايران در زمان چه کسي بزرگ نمايي و جنجال آفرين شد ؟!!!!!!!!!!
چه کساني براي گرفتن اقامت بچه هاشون تو کشورهاي اروپايي ، حاضر به وطن فروشي شدن و اسرار هسته اي کشور را در اختيار دشمن گذاشتن ؟
اون از وضعيت وزير کشورش عبدااله نوري!!!!!!!!!!و اين هم از خيانت وزير فرهنگش مهاجراني که همنشين منافقين شده .
اينا تنها گوشه اي از تخطي دولت آقاي خاتمي بود ، نقشش در فتنه 88 ، سخناني که داشت و حمايت هاش هم که بر کسي مخفي نيست مگر سرش رو زير برف کرده باشه
با اين تفاسير خاتمي بسيار معصوم و بي گناه بوده
پاسخ
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
فتنه نه عزیز جان
اعتراض مردمی
از کدوم حقوق دفاع کنه؟ جنگ؟هولوکاست؟ پوشش زنان؟
همین محمود براتون خوب بود که هی ازتون نوارو پرونده رو کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۱
اقای شریعتمداری اول خودت رااصلاح کن بعد بقیه راچطوربه فردمحبوبی مثل خاتمی که همه دوستش دارن تهمت میزنی چون خودت ازخاتمی بدت میادفکرمیکنی همه ازخاتمی بدشون میاد
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ببخشید برام سوال شد: همه دوستشون دارن؟
شما که میگی تهمت بهش میزنیم من برا کامنتای بالا یه تعداد پاسخ گذاشتم بخونین ببینین محجوب که میگین کیه
حامد
FRANCE
۰۱:۰۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۶
شریعمتداری کیه این آقا عامل فتنه و تفرقه است خاتمی اگه زمین و زمان بگن بدی بازم دوست دارم
پاسخ
اکباتان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
دمت گرم آقا حامد با شما موافقم.
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
تا صبح هم یاسین به گوش خ...بخونی فایده نداره باشه شما درست میگید خاتمی جواهر ......
پاسخ
اکباتان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲۰
وقتی این متوهم و مریض از خاتمی بد می گوید بخصوص وقتی قاطی می کند و به سیم آخر می زند ما رزمندگان خمینی کبیر اطمینان حاصل می کنیم که فرزند فاضل امام عزیز همچنان در خط امام و جنبش آزادیخواهی ملت مسلمان ایران است. انجمن منحرفه حجتیه که آبشخورش از اسرائیل است توسط افراد مریضی چون شریعتنداری درصدد زدن یایان خمینی است بسیجیان خمینی بسان شب ها عملیات باید در مقابل این جریان ضد دینی بایستند
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
همایون حیا کن "از آتش جهنم بترس "هوووووو
پاسخ
همایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اگه گفتن چندتا حقیقت مسلم جزاش آتش جهنمه بزار باشه
من یه چند نکته رو گفتم حالا شما ناراحتین جواباتونو بگین
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۹
۱۹
درحدخاتمي نيستي اقا.شماهاخودتون رودرست كنيد.تهمت كارخوبي نيست.
پاسخ
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰
۲۷
کسی که کوچکترین علقه ای به کسی مثل محمد خاتمی داشته باشد معلوم می شود از حداقل فهم سیاسی اجتماعی دینی و.. برخوردار نیست. خودشان هم می دانند که طی 8 سال حضورشان در حکومت می خواستند پایه های دین و استقلال و عزت این کشور راسست کنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
آها الان عزت واستقلال داریم!!!
نمردیم ومعنی عزت واستقلال رو فهمیدیم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۰
۳۲
خاتمی وامثال ایشان مروج اسلام امریکایی اسرائیلی هستند . آفرین به آقای شریعتمداری یکه تاز عرصه افشاگریهای سران فتنه.
پاسخ
شاهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
من یه بار ازروزنامه کیهان مطلبی دیدم وروز بعدش تکذیبیه ای که اگر جای انها بودم در روزنامه رو میبستم وتا آخر عمر از خدا طلب عفو میکردم . ....بگم مطلبش چی بود ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۳
چی شده اقا یو ن اصلا حاتی ها بد جو ر ی عصبانی اند از دست حا ج اقا شر یعتمدار ی و اقعیت اکثرا تلخه از اینکه اقای خا تمی و یا رانش کشو ر به سمت فر هنگ ضد اسلامی سو ق می دادند شکی در ش نیست قران سو زاندن و حمله به مسا جد در زمان جنا ب خا تمی صو ر تگر فت و کشو ر در زمان ایشان اکثر د چا یک غا ئله بو د در لر ستان و اذر با یجان و کرد ستان خلا صه چه گو یم که فعلا و قتش ندارم اگر فر صت شد برای اصلا حا تی ها ی عز یز باز هم از زمان خا تمی خو اهم گفت کار به جا ییرسیده بو د که مجلس ششم اصلاحاتی می خو است جا یگاه رهبر ی را تضعیف کند و لی نتو انستند حالا اقایان مد عی و لا یت مدار ی شده اند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
وطن پرستا از دست این باصطلاح سیاستمدار ناراحتن
قرآن ومسجد سوزوندن؟ این شایعات رو فقط تو مغز افرادی مثه تو تونستن بچپونن
اصلا رئیس جهوری رو بردارین آقا تنهایی حکومت کنه تا جوابگوی اثراتش هم فقط خودشون باشن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۳
۰
درود بر شیر مرد بزرگ. دوستان عزیز اگه پاسخ مستندی دارید ارائه بدید نه فقط فحش و تهمت. عزیزان خود خاتمی نمیتونه انکار بکنه و جواب بده اونوقت شما همش تکذیب میکنید و تهمت و فحش میدید. در ضمن وقتی آقای شریعتمدار ی در زندانهای رژیم شاه بود خاتمی نمیدونست سیاست چیه بعد انقلاب هم که با واسطه دوستان و پارتی بازی آوردنش توی انقلاب و دولت . دوستان عزیز خوبه قبل از نظر دادن برد یکمی مطالعه پیرامون انقلاب اسلامی بکنید بعد نظر بدید.
درود بر شرف حسین شریعتمداری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
هاشمی هم که تو زندون بود باهاش همین رفتار رو داشتین!
شیر مرد بزرگ؟ بهتره بگی مرد شیره ای بزرگ!
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۶
جالبه کسی که نقشش در ماجراهای فتنه 88 معلومه شد یار امام
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۶۰
داداش این امتیاز دادن به نظرات رو درست کنید. هر چی آدم بخواد می تونه مثبت منفی بده، انگار یه عده ای هم فهمیدن هجوم آوردن دقت کنید می بینید یه سری نظرا به نفع یه طیف خاص زیاد شده جدیدا تو سایت مثبت منفی ها هم اصلا آمارای قبلی رو تایید نمی کنه!!!!!
پاسخ
موسیو سیب زمینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۳
۰
یکی به من بگه حسین شریعتمداری کیه؟!بازیگره یا فوتبالیست؟! آخه هر چی فک میکنم همچین کسی نداشتیم!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خداروشكر ازاين بغضي كه نسبت به اهل حق وجوددارد
آقاي شريعتمداري! مومن بصير !اين پايداري درراه حقيقت برشمامبارك
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها