کد خبر: ۱۲۹۲۴۷
زمان انتشار: ۱۷:۴۱     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: در برنامه 90 يک سوم حرف‌هايم را به عادل فردوسي پور گفتم.
علي پروين در خصوص خداحافظي مهدوي‌کيا و صحبت‌هاي اين بازيکن مبني بر اينکه در هنگام انتقالش به آلمان پول به پروين رسيده، گفت: اين صحبت‌هاي مهدوي‌کيا در آن زماني که زده شد، من را دلگير کرد. از زمين و زمان زنگ زدند تا جواب مهدي را بدهم اما من هيچ وقت جواب شاگردانم را نمي‌دهم. چون آنها را قلبا دوست دارم.

به گزارش فارس ، وي افزود: اجازه بدهيد شفاف در مورد مهدوي‌کيا با مردم صحبت کنم. اين حرف‌هايي بود که به عادل هم زدم. مي‌توانستم همان موقع جواب مهدوي‌کيا را بدهم اما اين کار را نکردم. ولي حالا موقعش است.

پروين ادامه داد: در يکي از جلسات هيئت مديره صحبت‌هايي در خصوص مهدوي‌کيا و کادر فني آن زمان شد. مهدوي‌کيا نه رقيب من است و نه مي‌خواهد جاي من بنشيند و من هم نمي‌خواهم اين کارها را انجام دهم که جاي مهدوي‌کيا را بگيرم. چون مهدي را دوست داشتم پيشنهاد دادم که مهدوي‌کيا کار خود را به عنوان مربي در کنار ژوزه آغاز کند. چون او هم زبان بلد بود و هم مي‌توانست کم کم مانند دوران فوتبالي‌اش در مربيگري پا بگيرد.

وي يادآور شد: پس از اين جلسه فکر کنم متاسفانه يک جوري ديگر همه چيز را کف دست مهدي گذاشته بودند و به يک باره مصاحبه او عليه خودم را ديدم. مهدوي‌کيا شاگرد من است ولي از او توقع نداشتم که آن طور عليه من حرف بزند. گفتم خدايا تو بزرگي. مهدي خودش جواب خودش را مي‌گيرد. اگر الان قبول مي‌کرد من مطمئنم مثل يحيي مي‌توانست موفق شود و دو تايي اين شاگردانم پرسپوليس را به آرامش مي‌رساندند. اگر اين اتفاق مي‌افتاد به نفع خود مهدوي‌کيا بود. اما او آن حرف‌ها را زد ولي من برخلاف ميل برخي از افراد سودجو صبح جواب او را ندادم با وجود اينکه مي‌توانستم اين کار را انجام دهم.

پروين خاطرنشان کرد: من شاگردان زيادي دارم که هميشه درباره من حرف‌هاي زيادي مي‌زنند اما من حالا نمي‌خواهم جواب آنها را بدهم و هميشه مي‌گويم خدايا اين بچه‌ها را موفق کن که دل من هم شاد شود.

وي در خصوص امير عابدزاده نيز گفت: امير پسر احمد عابدزاده است يعني عقاب آسيا. او بايد با توجه به سني که دارد در تيمي برود تا پشت سر هم بازي کند. امير به پرسپوليس آمده اما نمي‌تواند تا آخر عمرش بازي نکند و نيمکت نشين باشد. امير اگر مي‌خواهد احمد شود، بايد پشت سر هم بازي کند. اين پيشنهاد من به پسر عابدزاده‌اي است که با قد و هيکلي که دارد مي‌تواند جا پاي پدرش بگذارد.

پروين يادآور شد: البته صحبت‌هايي نيز در مورد معدنچي انجام داده بودند که به اين بچه هم اطلاعات بدي دادند. من گفتم معدنچي بازيکن تيم ملي بوده و نمي‌تواند به پرسپوليس بيايد چون يا هميشه جزو ذخيره‌ها يا خارج از ليست 18 نفره باشد و يا در بالکن پرسپوليس بنشيند. بايد او جايي برود که بازي کند. به نظر شما بد بود؟

وي در پايان يادآور شد: خيلي از حرف‌هايم را درباره قديم‌ها و شاگردان حال حاضرم به فردوسي‌پور زدم اما يک سوم حرف‌هايم را فقط به عادل زدم. به عادل گفتم يک نفر در اين مملکت 70 ميليارد تومان براي فوتبال از جيبش خرج مي‌کند نبايد کاري کنيم که او در بين مردم مسخره شود. بايد دست او را بگيريم و به اين بخش خصوصي کمک کنيم. البته مي‌دانم که با اين حرف‌هايم تازه بخشي از مشکلات فوتبال و حرف‌هايي را که براي بد کردن افراد ديگر مي‌زنند گفتم. اما خوشحالم که توانستم بخشي از مشکلات فوتبال را با عادل بشکافم. ولي فکر کنم بخشي از آن را سانسور کند و نشان ندهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها