کد خبر: ۱۲۹۵۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
جواد شمقدری در یادداشتی پیرامون سخنان رهبر انقلاب در افتتاحیه اجلاس علما و بیداری اسلامی نوشت:شناخت دقیق رهبری معظم انقلاب اسلامی از جهان امروز باعث می‌شود ایشان هنر و سینما را از لوازم بلاشک رسیدن به تمدن اسلامی بدانند.
598 به نقل از فارس: در پی سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه اجلاس علما و بیداری اسلامی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی یادداشتی را به رشته تحریر در آورده است.

 
متن کامل یادداشت رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

 
نگاه اجتهادی به رسانه های مدرن، هنر و سینما

بار دیگر سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی باعث فروزندگی و درخشش هر چه بیشتر تفکر و اندیشه ای شد که مبنای حرکت بزرگ انقلاب اسلامی در عصر حاضر است. آنجاکه ترسیم هدف بلند مدت برای بیداری اسلامی را یادآور شدند، و نگاه اجتهادی و عالمانه به عرصه های گوناگون از جمله رسانه های مدرن، هنر و سینما را از لوازم تمدن درخشان اسلامی دانستند.

در ادامه این یادداشت آمده است: بی تردید هر فرازی از سخنان حکمت آمیز و پر از معرفت و اندیشه والا و با افق های بلند رهبری معزز انقلاب اسلامی، باعث غرور و استحکام ایمان مجاهدانی می شود که در بلندای نگاه خود به احیای تمدن بزرگ اسلامی می اندیشند.

شمقدری نوشته است:شناخت دقیق رهبری معظم انقلاب اسلامی از جهان امروز باعث می شود ایشان هنر و سینما را از لوازم بلاشک رسیدن به تمدن اسلامی بدانند. جا دارد به نمایندگی از جامعه هنری و سینمایی کشور از معظم له تشکر نمایم که با ترسیم مأموریت هنر و سینما، شأن و جایگاه هنرمندان و سینماگران را ترسیم نمودند.

رئیس سازمان سینمایی در خاتمه آورده است: امیدوارم قاطبه هنرمندان و سینماگران نسبت به این رسالت تاریخی خود واقف گردیده و دور از جنجال های جشنواره ای و رسانه ای جهانی که می خواهند سینما و هنر را در مدار و مسیر باطل شیطانی به حرکت درآورند، سینما و هنر را در مسیر حقیقی مأموریت های خود که رسیدن به تمدن اسلامی است بیش از گذشته رهنمون باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها