کد خبر: ۱۲۹۷۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي ملي حفاري اهواز گفت: فساد در ليگ يک سال‌هاست وجود دارد و به بازيکن تيم ما نيز پيشنهاد داده شد.
داريوش يزدي در مورد اتفاقات و حواشي اخير ليگ يک، گفت: اين مسائل تازگي ندارد. 7 سال پيش که به عنوان مربي وارد ليگ دسته اول شدم با چنين معضلاتي روبرو شده و بارها اين مسائل را عنوان کردم.

به گزارش فارس ، وي افزود: خوشبختانه امسال با حرکت خوبي که برنامه 90 انجام داد بسياري از اهالي ليگ يک شهامت به خرج دادند و در مورد تباني‌هاي صورت گرفته صحبت کردند. چند سال قبل برخي با تهديد‌ها اجازه نمي‌دادند اين کارها رسانه‌اي شود اما خوشبختانه امسال خيلي از چيز‌ها برملا شد. البته 10 درصد و شايد کمتر از آن افراد فوتبالي ناپاک هستند و اکثريت اهالي فوتبال انسان‌هاي شريفي هستند. متاسفانه اين اندک افراد با کارهاي ناپسند خود آنها را نيز تحت‌الشعاع قرار مي‌دهند.

يزدي در مورد اينکه آيا امسال آنها نيز با چنين مسائلي روبرو شدند گفت: آن چيزي که برايش مدرک داشته باشيم نه اما با بن‌محسن يکي از بازيکنان تيم‌مان قبل از ديدار مقابل پاس همدان فردي ناشناس تماس گرفت و با ارائه پيشنهاداتي درخواست کرد او فردا بازي قدرتمندي را انجام ندهد. مطمئن هستم آن تماس از طرف پاس همدان نبوده و فردي براي رد گم کردن و اينکه ما مقابل پاس بازي محکمي انجام دهيم اين اقدام را انجام داده است اما همين کار باعث شد تمرکز تيم ما مدتي بر هم بخورد و نتوانيم با آرامش به کارمان ادامه دهيم.

سرمربي ملي حفاري اهواز در مورد اينکه چه راهکاري براي مقابله با اين قبيل اتفاقات بايد به کار گرفته شود اظهار داشت: تنها افرادي که چنين کاري انجام مي‌دهند گناهکار نيستند مسئوليني که اعلام مي‌کنند ف، ج، ک و م مشکل دارند و آنها را از ليگ برتر خارج کرده و به ليگ دسته اول مي‌فرستند در اين بين تقصير دارند. مسئولين هم مقصر هستند. با برخي تصميمات افراد را براي کارهاي اشتباه خود با شهامت کردند. اگر فسادي وجود دارد بايد در همه جا ريشه‌کن شود نه اينکه در ليگ يک حضور برخي افراد مشکل نداشته باشد اما در ليگ برتر نبايد چنين افرادي حاضر باشند. در اين اتفاقات خيلي از افراد گناهکار هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها