أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۱۳۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
بي بي سي فارسي كه بنگاه خبرپراكني دولت بريتانيا محسوب مي‌شود شب گذشته در بخش‌هاي مختلف با بيان خبرهايي در راستا تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن فضای انتخابات بار دیگر سیاست رسانه ای خود را در خصوص انتخابات اتی ایران به نمایش گذاشت. از سوي ديگر شبكه بي بي سي که از تلاش كانديداي رياست جمهوري برای هم افزايي و هم فکری در ورود به این عرصه ناراحت بوده در بخش های مختلفی از برنامه های خود سعی در القای عدم استقبال مردم از کاندیداهای موجود نمود.
گروه رصد رسانه های ضد انقلاب - در حالي كه مردم ایران خود را براي حضور حماسي در انتخاب رياست جمهوری آماده مي‌كند، برخي رسانه‌هاي غربي از جمله بي بي سي فارسي مي كوشند تا اين فضا را آرام اما حماسی را برهم زنند تا شاید از این راه به اهداف خود برسند.

به گزارش پایگاه 598، بي بي سي فارسي كه بنگاه خبرپراكني دولت بريتانيا محسوب مي‌شود شب گذشته در بخش‌هاي مختلف با بيان خبرهايي در راستا تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن فضای انتخابات بار دیگر سیاست رسانه ای خود را در خصوص انتخابات اتی ایران به نمایش گذاشت.

در همین خصوص يكي از خبرنگاران بي بي سي در فيس بوك خود نوشت : «آيا اين حسيه كه من دارم يا واقعا در داخل هم همه چيز همين قدرآرومه؟انگار نه انگار كه فردا روز ثبت نام نامزدهاي انتخاباته؟فضاي سايت‌هاي خبري و شبكه‌هاي اجتماعي مثل هر روز ديگه است!»



از سوي ديگر شبكه بي بي سي که از تلاش كانديداي رياست جمهوري برای هم افزايي و هم فکری در ورود به این عرصه ناراحت بوده در بخش های مختلفی از برنامه های خود سعی در القای عدم استقبال مردم از کاندیداهای موجود نمود.

البته اين ترفند بي بي سي فارسي است تا فضاي آرام در كشور را به تنش كشانده و همانند فتنه سال 88 با فريب دادن مردم به اهداف شوم خود برسد.

لازم به ذکر است رسانه های ضدانقلاب به مدد امکانات دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سال هاست که در دوره های مختلف انتخابات ایران، با دعوت به "تحریم" انتخابات، شکست مردم سالاری دینی را انتظار می کشیدند اما بعد از نقش بر آب شدن این سناریوها، با تغییر کلید واژه خود، "اسم رمز "تقلب در انتخابات" را به عوامل داخلی خود مخابره کردند که البته با قانون گريزي عده ای، بدعت‌هاي ناروايي گذاشته شد و با اعلام اینکه "ما پیروز انتخاباتیم" آنهم  پيش از شمارش آرا، هزینه هایی برای نظام اسلامی ایجاد گردید و باعث طمع دشمنان شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها