کد خبر: ۱۳۲۵۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
انتخاب سرمربی آینده ی قرمز ها باعث جدال بین مسئولان تصمیم گیرنده در پرسپولیس شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، پس از استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس اخبار متناقضی درباره جانشین وی و نحوه انتخاب سرمربی جدید منتشر شده است.

کمیته فنی پرسپولیس به ریاست علی پروین چندی پیش جلسه ای با 9 تن از پیشکسوتان باشگاه برگزار کرد که خروجی آن تاکید به کنار رفتن گل محمدی و انتخاب یکی از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان جانشین بود.

در شرایطی که عنوان شد انتخاب مربی به عهده کمیته فنی و شخص علی پروین است، از گزینه هایی مانند افشین پیروانی، حمید درخشان و محمد مایلی کهن به عنوان گزینه های اصلی نام برده شد اما این پایان کار نبود.

محمد رویانیان پس از جلسه ای با فداحسین مالکی اعلام کرد که نام زلاتکو کرانچار و علی دایی نیز در بین گزینه های مربیگری وجود دارد و به این شکل مشخص شد که کمیته فنی تصمیم گیرنده نهایی نیست.

از سوی دیگر برخی اعضای کمیته فنی مانند ابراهیم آشتیانی، کلانی و وطنخواه نیز اعلام کناره گیری کردند چرا که معتقدند اعضای کمیته فنی قصد دارند کادر فنی را از بین خود انتخاب کنند.

گفته می شود که علی پروین قصد دارد به عنوان مدیر فنی فعالیت کند، سرپرستی تیم را به محمد پنجعلی بسپرد و حمید درخشان و افشین پیروانی را نیز در کادر فنی قرار دهد ضمن اینکه کریم باقری نیز در کادر فنی حضور داشته باشد.

محمد رویانیان نیز به دلیل شرایط حساس باشگاه به طور کامل به سمت کمیته فنی و یا هیئت مدیره متمایل نشده و سعی می کند با هر دو طرف همراه شود و مصاحبه های به خوبی تحت فشار بودنش را نشان می دهد.

در شرایطی که علی دایی با راه آهن برای ادامه حضور به توافق رسیده و پیشکسوتان باشگاه و شخص رویانیان نیز موافق انتخاب مربی خارجی نیستند، به نظر می رسد کمیته فنی، برنده این جنگ پنهان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها