يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۴۴۴۴
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
تقلید صدای کاخ سفید توسط اردغان
پس از اظهارت باراک اوباما و بیان نقاط تفاهم مشترک بین آمریکا و ترکیه در موضوع سوریه و تکرار ادعاهای خود درباره نظام سوریه به ریاست بشار اسد اردوغان اعلام کرد که مذاکراتش با رئیس جمهور آمریکا بسیار مفید بود.
گروه رصد رسانه های ضد انقلاب - شبکه الجزیره با قطع برنامه های عادی خود اقدام به پخش مستقیم کنفرانس مطبوعاتی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در کاخ سفید، نمود.بنا بر این گزارش، پس از اظهارت باراک اوباما و بیان نقاط تفاهم مشترک بین آمریکا و ترکیه در موضوع سوریه و تکرار ادعاهای خود درباره نظام سوریه به ریاست بشار اسد اردوغان اعلام کرد که مذاکراتش با رئیس جمهور آمریکا بسیار مفید بود.
وی گفت: ما در این مذاکرات موضوعاتی همچون اوضاع عراق، سوریه و انتخابات آینده ایران و دیگر موضوعات خاور میانه را مورد بحث و گفت و گو قرار دادیم.
 اردوغان همچنین با ابراز امیدواری نسبت به انجام انتخاباتی شفاف در ایران گفت که ما خواستار دوره جدیدی از استقرار در منطقه خاور میانه هستیم.هردو طرف تاکید کردند که تلاش های خود را برای برگزاری دموکراسی در سوریه بدون بشار اسد ادامه می دهند.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها