أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۴۴۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
تيم فوتبال رئال مادريد قهرماني کوپا دل ري را از دست داد. ناکامي هاي خوزه مورينيو در رئال مادريد، با از دست رفتن اين جام کامل شد.
به گزارش 598 به نقل از ورزش سه، اين ديدار در ورزشگاه سانتياگو برنابئو شهر مادريد برگزار شد و کريستيانو رونالدو در دقيقه 14 رئال را پيش انداخت اما در دقيقه 35 فالکائو با حرکتي زيبا ديگو کاستا را در موقعيت گلزني قرار داد تا کار به تساوي بکشد.

اين نتيجه پايان 90 دقيقه پابرجا ماند و بازي به وقت هاي اضافي کشيده شد.

ميراندا در دقيقه 98 با ضربه سر دروازه رئال را باز کرد ، در اواخر اين ديدار بازيکنان دو تيم با يکديگر درگير شدند که ماحصل آن اخراج رونالدو از رئال و گابي از اتلتيکو بود و  در پايان، اتلتيکو موفق شد دو بر يک رئال را شکست دهد و قهرمان جام حذفي اسپانيا شود.

رئالي ها پس از ناکامي در لاليگا و حذف از ليگ قهرمانان اميدوار بودند با شکست اتلتيکو به يک جام برسند که اين بار نيز ناکام بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها