کد خبر: ۱۳۵۵۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
وبلاگ حجت الاسلام جابر
اكنون كه نظام اسلامی در آستانه خلق حماسه ای دیگر در عرصه مشاركت مردمی می باشد، بسیار متاسف شدیم كه یكی از بهترین نیروهای مخلص و وفادار به نظام، چهره درد آشنا، مردمی، ولایت مدار و نخبه دانشگاه دكتر كامران باقری لنكرانی ، باقری لنکرانی در این عرصه حساس حضور ندارد، لازم می دانیم مواردی را به استحضار عزیزان و رهروان صدیق انقلاب اسلامی برسانیم:

*عرصه نظام هستی عرصه آزمایش الهی می باشد، و هر كه در این بزم مقرب تر است، جام بلا بیشترش می دهند. انسانها هرچقدر جایگاه والاتری دارند، با آزمایشهای پیچیده و دشوارتری مواجه هستند. وقتی كه سالار شهیدان در آن معركه كربلا، می فرماید: آنچه بر ما رخ می دهد چون در محضر الهی است، تحمل آن بر ما آسان می شود، تكلیف ما نیز در این مسیر روشن است. در باره آنچه رخ داد به قرآن متوسل می شویم كه  "عسی ان تكرهو شیئ  و هو خیر لكم"
 
*ما نیز به خیل جوانان پرشور و مشتاقی كه شب از روز نمی شناختند و گرمی ایمان و عشق آنها مشعل ستادهای حماسه 92 را روشن نگه داشته بود، با اطمینان عرض می نمائیم، كه اگر لنكرانی در عرصه رقابت نیست ولی رفتاری را از خود به ظهور و بروز رسانید كه سرمشق رقابتهای انتخاباتی مومنانه برای همیشه نظام اسلامی خواهد بود. و زیبایی این رفتار آنگاه بیشتر آشكار می شود كه، آن را با رفتارهای خواصی كه در لباس های مختلف، در این چند سال گذشته به مقایسه بنشینیم، كه چگونه مصالح شخصی را بر مصالح نظام اولویت داده و خسارت زیادی را به انقلاب اسلامی وارد ساختند. به شما جوانان مشتاق نوید میدهیم كه آن حماسه ای را كه رهبری وعده تحقق آن را داده بودند، با رفتار دكتر لنكرانی بخشی از آن محقق شد.

*كربلا، این معركه حق و باطل تكلیف ما را روشن كرده است. مگر نه اینست كه سپهسالار كربلا، تمام حماسه ای را كه خلق نمود، در مسیر انجام یك ماموریت نا تمام به وقوع پیوست؟. عباس (ع) فرمانده جبهه جنگ حسین بن علی (ع) است، او به فرمان امام خود رفت كه آب بیاورد! ولی آبی نیاورد و ماموریت ناتمام ماند؟! ولی چگونه است كه از این ماموریت ناتمام چشمه جوانمردی و غیرت و ولایت مداری همواره جوشان است و كام عاشقانش را سیراب می كند!

سئوال: آیا امام حسین (ع) درست انتخاب كرده بود كه فرمانده سپاه خود را به ماموریتی بفرسد كه ناتمام و به زعم عده ای ناموفق بماند؟

یكی از یاران نزدیك رهبری (علامه مصباح یزدی) لنكرانی را اصلح برای ماموریتی خطیر معرفی می نماید. ولی این ماموریت نا تمام می ماند، و داستان آب آوردن حضرت عباس ابن علی (ع) اینجا نیز به گونه ای دیگر تكرار می شود، و بی اختیار به یاد این جمله می افتیم كه "كل یوم عاشورا و كل عرض كربلا"

یك ماموریت نا تمام و به ظاهر ناموفق چه حماسه ای را خلق می نماید؟!

*ولایتمداری و ترجیح مصالح نظام بر انگیزه های شخصی و گروهی مشقی است كه بیش از همه، خواص باید آن را باز نویسی نمایند. لنكرانی نشان داد كه بیش از هر چیز به انقلاب و اسلام و مصالح كشور می اندیشد. و در این مسیر حاضر است ابراهیم وار اسمائیل خود را نیز قربانی نماید. اینجاست كه به ماموریت نا تمام لنكرانی و نقش آن در خلق حماسه سیاسی 92 می اندیشیم. و به دیگر كاندیداها توصیه می كنیم كه برای فرماندهی بر قلوب باید از طریق دیگری وارد شوید.

لنكرانی صندلی ریاست جمهوری در پاستور را نشانه نرفته بود كه آن را تصاحب نماید، هدف او ارتباط با قلوب بود كه اكنون انبوهی از دلهای توده های مردم و نخبگان و از همه مهمتر عالم جلیل القدری چون علامه مصباح یزدی و مرحوم آیت الله خوشوقت را با خود همراه ساخت.

او با مظلومیت وارد عرصه رقابتهای انتخاباتی شد و با مظلومیت از این شهر به آن شهر و از دانشگاهی به دانشگاه دیگر، در بین دانشجویانی كه حتی فضای خالی بین صندلی ها و پشت تریبون ها را پركرده بودند، با كوله باری از تواضع و فروتنی و بزرگواری گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج نمود. او با رفتار مومنانه خود نشان داد كه برای رسیدن به قدرت دست زدن به هر كاری مجاز نیست! و بر این رویه تا آخر ماند.

*ما هم چون دكتر لنكرانی به همگان عرض می نمائیم كه در چنین شرایطی بصیرت، درک صحیح از شرایطی که در آن به سر میبریم ، از خود گذشتگی ، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا ، بالاترین سرمایه های ما هستند. همگان را به تبعییت از رهبری و مقابله با فتنه گران داخلی و خارجی فرا خوانده و امید آن داریم كه ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی بار دیگر دراین آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و با مشاركت گسترده خود در پای صندوقهای رای دشمنان كینه توز را نا امید نمایند و ملتهایی كه با چشم امید نظاره گر رفتار شما هستند را دلشاد نمائید.

در پایان لازم می دانیم كه مراتب تقدیر و تشكر خود را از علامه بیدار آیت الله مصباح یزدی از صمیم دل به خاطر شناخت درست از شخصیت دكتر لنكرانی ابراز نمائیم و با افتخار اعلام كنیم كه ایستادگی شما در دفاع از ولایت و نظام در برابر انبوه تیرهای مسموم  كه از هر طرف به سوی شما رها می شوند، برای ما الهام بخش و هدایت كننده است و حسن دقت  و تشخیص حضرتعالی را در معرفی كاندیدای اصلح می ستائیم.

والعاقبه للمتقین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها