کد خبر: ۱۳۵۷۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
مسئول سیاسی حوزه بسیج دانشجویی امام حسین (ع) مشهد با بیان اینکه حماسه سیاسی یعنی حضور پرشور همراه با شعور گفت: تمکین به قانون فتنه را در نطفه خفه می‌کند و از این حیث همه باید در برابر رای شورای نگهبان تمکین کنند.

محمد‌صادق هاشمیان امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه همه باید در برابر قانون تسلیم باشند، اظهار کرد: همه آحاد جامعه چه نامزدهای انتخابات، چه مسئولان و چه هواداران آنان باید تابع قانون باشند.

وی افزود: شورای نگهبان بر مبنای ضوابط و اصول قانونی صلاحیت کاندیداها را احراز می‌کند و تمکین در برابر رای شورای نگهبان به منزله تابعیت از قانون و در حقیقت قانون‌گرایی قابل مطرح است.

*تمکین به قانون، فتنه را در نطفه خفه می‌کند/حماسه سیاسی یعنی حضور پرشور همراه با شعور

هاشمیان با بیان اینکه تمکین به قانون، فتنه را در نطفه خفه می‌کند، خاطرنشان کرد: تمکین همگانی در برابر رای شواری نگهبان سبب پیشگیری از بروز و وقوع فتنه‌ای چون فتنه 88 می‌شود و به عقیده بنده تمکین به قانون خواسته همه مردم جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: حماسه سیاسی یعنی حضور پرشور و همراه با شعور آحاد جامعه در صحنه انتخابات و پس از احرازصلاحیت نامزدها باید یکایک افراد جامعه به خلق حماسه سیاسی اهتمام ویژه داشته باشند.

مسئول بررسی و تحلیل حوزه بسیج دانشجویی امام حسین(ع) مشهد با تاکید بر اینکه در عین بصیرت و آگاهی در صحنه انتخابات، باید به تعهد تمام نامزدها مبتنی بر تمکین و اطاعت آنان از قانون احترام گذاشت، گفت: در صحنه انتخابات سوء‌ظن و بصیرت دو مقوله منفک بوده که نباید این دو را به یک تعبیر استفاده کرد.

هاشمیان یادآور شد: بصیرت یعنی آگاهی و هوشیاری در تمام اوقات حتی زمانی که دشمنان و توطئه گران در خواب باشند و این نقطه قوت نظام اسلامی است و در مقابل سوء ظن با عنوان گمانه‌زنی‌های نادرست و منفی مطرح کی‌شود که بعضا نتایجی جز تنش‌زایی ندارد.

*رای شورای نگهبان فصل‌الخطاب است و تمکین در برابر آن امری ضروری

وی با ابراز خرسندی از اینکه پس از گذشته یک شبانه‌روز از اعلام احراز صلاحیت‌های فضای انتخاباتی کشور آرام است، تاکید کرد: نباید از ردصلاحیت تعبیر به ناتوانی و ناکارآمدی فرد در تمام عرصه‌ها شود بلکه این مقوله یعنی نامزد مورد نظر بر مبنای شاخصه و بررسی‌های شورای نگهبان نمی‌تواند ریاست قوه مجریه و ریاست جمهوری را بدست گرفته ولی در دیگر عرصه‌ها مبتنی بر فلسفه خدمت به نظام  به طور حتم بنا بر توانایی کارآمد است.

مسئول سیاسی حوزه بسیج دانشجویی امام حسین(ع) مشهد رای شورای نگهبان را فصل‌الخطاب توصیف کرد و گفت: امام راحل(ره) بارها فرمودند« نهاد شورای نگهبان همیشه مورد تایید اینجانب است و با وجود شورای نگهبان دل ما آرام است»؛ این جمله امام راحل(ره) یعنی شورای نگهبان با عنوان فصل‌الخطاب است و تمکین در برابر آن امری ضروری بشمار می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها