کد خبر: ۱۳۸۴۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۵۸     ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
نعل وارونه بی بی سی فارسی برای توجیه حضور پرشور مردم در انتخابات:
بی بی سی فارسی در یاداشتی به قلم مفسر این شبکه تلاش نموده است که حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری را نه تایید نظام جمهوری اسلامی بلکه صدای اعتراض به حکومت ایران بیان نماید. شبکه سلطنتی انگلستان که تا چند روز پیش مشوق تحریم انتخابات بود امروز پس از روشن شدن بخشی از واقعیت های ایران قصد دارد با زدن نعل وارونه حضور پرشور مردم در 24 دا را توجیح نماید.
به گزارش گروه رصد رسانه های بیگانه پایگاه 598؛ شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی در یاداشتی به قلم  سعید برزین از تفسیرگران سیاسی این شبکه و عضو گروهک های ضد انقلاب در تحلیلی مضحک و تداعی گر شکست پروژه همیشگی تحریم  مدعی شده است: " در واقع بخش قابل توجهی از کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، از وضع موجود ناراضی‌اند، و می‌خواهند از هر فرصتی استفاده کنند تا صدای اعتراض خود را به حکومت و به دیگران برسانند."

بی بی سی فارسی در این یاداشت تلاش نموده است که حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری را نه تایید نظام جمهوری اسلامی بلکه صدای اعتراض  به حکومت ایران بیان نماید.

شبکه سلطنتی انگلستان که تا چند روز پیش مشوق تحریم انتخابات بود امروز پس از روشن شدن بخشی از واقعیت های ایران قصد دارد با زدن نعل وارونه حضور پرشور مردم در 24 دا را توجیح نماید.


سعید برزین  ضمن رپرتاژ تبلیغاتی برای یکی از کاندیداهای اصلاح طلب برای اثبات ادعای خود میگوید (رأی دادن برای بخشی از جامعه که تریبون در اختیار ندارد و نماینده خود را در حکومت نمی بیند، ابزار اعتراض است. وضعیت این بخش از جامعه مانند وضعیت غریقی است که برای نجات یافتن، به هر چه در دسترسش باشد چنگ می‌زند.برای آنها رای دادن اعتراض به وضع موجود است نه تایید آن. حتی اگر رأی آنها خوانده نشود، خود حکومت خواهد فهمید که آرای معترضان چقدر است)

این اداعای مضحک در حالی است که تمام کاندیداها ضمن تایید کلیات ساختارهای نظام و پایندی به اصول ارزشهای انقلاب بعد از بررسی  شورای نگهبان وارد عرصه شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها