کد خبر: ۱۳۹۷۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
احمد نجفی که چند روز قبل از نامزدیش در انتخابات شورای شهر انصراف داده بود با پس گرفتن انصرافش دوباره وارد رقابت با دیگر نامزدها شد.

این تهیه‌کننده و بازیگر سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: انصراف داده بودم به خاطر اینکه برای تبلیغات مساله تلخ مالی را داشتم و نمی‌خواستم وامدار کسی باشم. اما یکی دو تا از دوستانی که قبلا قرار بود اسپانسر من بشوند اصرار بر حضور داشتند و قرار شد امکاناتشان را در اختیار من بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه کاملا مستقل وارد این رقابت شده است‌، اظهار کرد: مساله من سینما‌، تئاتر و ایجاد فضاهای تفریحی و فرهنگی در تهران است‌ که می‌تواند به شهرستان‌ها هم برسد. من طرح بسیار زیبایی برای بازسازی و نوسازی لاله‌زار دارم تا مردم به آنجا بروند و یک مکان فرهنگی زیبا شود.

نجفی خاطرنشان کرد: فکرهای خوبی برای حل معضل ترافیک در تهران دارم که بسیار اجرایی است.

این بازیگر با تاکید بر اینکه شهرداری باید در زمینه تئاتر و سینما،سرمایه گذاری کند ادامه داد: این سرمایه گذاری واقعا لازم است چرا که ما همیشه مشکل تئاتر داشته‌ایم و در این سینما نیز هشتاد سالن تعطیل داریم که اکثر آنها به انبار تبدیل شده‌اند و باید تکلیف آنها نیز روشن شود.

وی افزود: وقتش هست در این حوزه‌ها یکی پیگیر شود، چرا ما نباید به جای یک دریاچه سه تا داشته باشیم که آلودگی هوا کم شود؟

نجفی با تاکید بر اینکه باید صدای خودش را همیشه مستقل بلند کند،‌گفت: در هیچ لیستی نیستم و پیش از این اگر نامم در لیستی قرار می‌گرفت باید هماهنگی‌هایی انجام می‌شد و من دچار تشددی می‌شدم که این کار را بکنم یا نکنم. معتقدم کار سینما و تئاتر و بازسازی هویت شهری یک کار فرهنگی است و کار لیست نیست، چه ایرادی دارد یک آدم مستقل خارج از لیست وارد شورای شهر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها