کد خبر: ۱۴۱۷۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی نوشت: ایران و کره جنوبی جام جهانی صعود کردند.

به گزارش ایسنا، ایران با پیروزی برابر کره جنوبی 16 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه نخست رقابت های انتخابی به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی نوشت: ایران در آخرین بازی خود در انتخابی جام جهانی با یک گل کره جنوبی را در اولسان شکست داد تا به همراه این تیم مسافر جام جهانی شود.
 
در ادامه گزارش AFC آمده است: نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم این ایران بود که در دقیقه‌ 61 توسط رضا قوچان نژاد به گل رسید و سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورد. ایران و کره جنوبی با این نتیجه‌ جواز صعود به جام جهانی را به دست آوردند، اما ازبکستان با وجود پیروزی پنج بر یک برابر قطر به پلی‌آف راه یافت.
 
"بازیکنان کره جنوبی از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتند و بر روی دروازه‌ حریف فشار آوردند. بازیکنان کره جنوبی در دقیقه 13 در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما ضربه کیم شین ووک در دستان رحمان احمدی قرار گرفت. در حالی که رضا قوچان نژاد به تنهایی بین مدافعان کره جنوبی اذیت می شد. بازیکنان میزبان بار دیگر در دقیقه 21 بر روی دروازه حریف خطر ساز شدند اما ضربه سنگین سون هیونگ از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول بدون گل به پایان رسد. در نیمه دوم باز هم این تیم فوتبال کره جنوبی بود که روی دروازه‌ حریف خود فشار آورد، اما این رضا قوچان نژاد بود که در دقیقه‌ 60 بر روی اشتباه مدافع کره جنوبی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و تک گل بازی را به ثمر رساند.
 
کره جنوبی پس از این گل به بازی هجومی روی آورد آنها در دقیقه‌ 77 می‌توانستند گل تساوی را توسط کیم یونگ به ثمر برساند اما واکنش خوب دروازه‌بان ایران مانع از باز شدن دروازه‌ تیمش شد. در آخرین دقیقه‌ بازی هم لی کیون می توانست گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند، اما ضربه سر او با اختلاف اندکی به بیرون رفت."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها