کد خبر: ۱۴۳۳۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۰۴ تير ۱۳۹۲
رئيس هيئت ‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: برخي‌ها متأسفانه به دنبال خدشه‌دار کردن نام باشگاه پرسپوليس هستند اما خود رويانيان پس از جلسه با وزير به من زنگ زد و گفت آمادگي تغييرات در رأس باشگاه را دارد.
فداحسين مالکي اظهار داشت: با نظر وزارت ورزش و جوانان امروز 5 عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس معرفي شدند که در اين بين محمدحسين نژادفلاح ضمن تشکر از زحمات او در بين ما حضور ندارد.

به گزارش فارس ، وي افزود: با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده و حالا که اعضاي هيئت‌ مديره معرفي شده‌اند قرار بود، جلسه هيئت‌ مديره را تشکيل دهيم اما با توجه به غيبت رويانيان اين جلسه به آينده موکول شد. رويانيان بايد درباره 4 موضوع در اين جلسه صحبت کند و ما هم از او سؤال‌هايي خواهيم داشت.

مالکي ادامه داد: درباره مسائل مالي، حسابرسي‌ها، خصوصي‌سازي، مديرعاملي و شرايط تيم ايشان بايد در اولين فرصت که به ايران برمي‌گردد پس از برگزاري جلسات گزارشي را به هيئت مديره بدهد تا تصميم لازم را بگيريم.

رئيس هيئت ‌مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که چرا هواداران از اين تغييرات ناراحت هستند، گفت: لازم مي‌دانم اين حرف را به هواداران فهيم پرسپوليس بزنم، واقعاً رفتن رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس با نظر خود ايشان بود. پس از جلسه‌اي که ايشان با دکتر عباسي وزير ورزش و جوانان داشت به من زنگ زد و گفت توافقات لازم انجام شد و آمادگي حضور در جلسه و تغييرات را دارم. يعني اولين نفر خودش نظر مساعد را اعلام و داوطلب شد.

وي افزود: البته چند بار اين اتفاق افتاده بود که وزير ورزش نيز به من اعلام کرد که جلسه هيئت‌ مديره را تشکيل دهيم. من هم اعلام کردم تا وقتي که ليست جديد اعلام نشود من نمي‌توانم جلسه‌اي را برگزار کنم که سپس اين ليست اعلام شد و بعد سفر رويانيان پيش آمد.

مالکي ادامه داد: اين مسئله چيز خاصي نيست اما باز هم تأکيد مي‌کنم هواداران بدانند رويانيان با خواست خودش از مديرعاملي کنار رفت. بالاخره باشگاه پرسپوليس زيرمجموعه دولت و وزارت ورزش است. البته من هم بسيار خوشحالم که اينطور مردم از مديرعامل پرسپوليس قدرشناسي مي‌کنند که من هم ضمن تبريک به رويانيان به او بابت تمام زحماتش خسته نباشيد مي‌گويم، بالاخره ايشان کارهايي را انجام داد که قابل تقدير است اما تمام کارهاي او با هماهنگي هيئت مديره بود.

مالکي يادآور شد: البته متأسفانه برخي‌ها در اين بين به دنبال خدشه‌دار کردن نام باشگاه و ضربه زدن به اين تيم در اين شرايط حساس هستند اما بايد واقعيت موضوع را بدانند. رويانيان از قبل تمايل داشت که جاي خودش را به نفر ديگري بدهد اما حالا برخي‌ها به دنبال اين هستند تا کار را به کادر فني و بازيکنان بکشند و آنها را دچار مشکل کنند.

وي در پايان يادآور شد: من هم به نوبه خودم از زحمات رويانيان مخصوصاً در بازگرداندن مربي بزرگي مثل علي دايي به پرسپوليس سپاسگزارم و خيلي خوشحالم که هواداران فهيم ما زحمات مديرعامل را ناديده نگرفتند اما اين را هم نبايد فراموش کرد که خود رويانيان با وزارت ورزش توافق کرد که اين اتفاق‌ها بيافتد، حتي خودش اعلام کرد که من مي‌خواهم در هيئت مديره باشم که من هم در اين خصوص با عباسي صحبت کردم و او نيز نظر موافق خود را اعلام کرد. حتي من در اين خصوص از وزير خواهش کردم که ايشان هم نظر مساعدي داشت اما روي هم رفته اين اتفاقي است که افتاده و همه بايد کمک کنيم که اين موضوع به تيم لطمه‌اي وارد نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها