کد خبر: ۱۴۴۶۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۹ تير ۱۳۹۲
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: «در استقلال هیچکس جواب تلفن طلبکاران را نمی دهد.»

جام ورزشی؛ دو بازیکن سابق استقلال علیرغ ترک این تیم بخش زیادی از طلب هایشان را دریافت نکرده اند. در همین خصوص اظهارات آنها را بخوانید.

 

* اشجاری: یک ریال از طلبم را به استقلال نمی بخشم

حسن اشجاری اظهار داشت: «هیچکدام از مسئولان استقلال جواب تلفن نمی دهند. مدت زیادی است که این شرایط را تحمل کرده ام و الان دیگر نمی توانم پیگیر پولم نباشم. کسی نمی تواند از حق خود بگذرد و اگر استقلال پولم را ندهد من به کمیته انضباطی شکایت می کنم.»

 

وی ادامه داد: «حداقل این انتظار را از استقلالی ها دارم که وقتی به آنها زنگ می زنم جواب تلفن را بدهند و بگویند الان پول نداریم نه اینکه با بی احترامی برخورد کنندو اصلا جواب هم ندهند. آقایان هر روز با خبرنگاران مصاحبه می کنند اما بازیکنان که زنگ می زنند نمی توانند پیدایشان کنند.»

 

اشجاری افزود: «حتی یک ریال از طلبم را هم به استقلال نمی بخشم. من بازیکن آزاد بودم و از این تیم جدا شدم پس باید پولم را کامل بدهند. من با تلفن شخص قلعه نوعی به استقلال آمدم اما او هم در بحث مالی پشت بازیکنان نایستاد و هر وقت حرف زدیم گفت به خاطر من و مردم تحمل کنید اما حالا باید چکار کنیم؟»

 

بازیکن تیم ملوان خاطرنشان کرد: «استقلال تنها باشگاه فوتبال دنیاست که در آن چند بازیکن همه پولشان را می گیرند و به بقیه چیزی نمی رسد. می گویند آنها به آقای ایکس وصل بودند اما ما که نبودیم سرمان بدون کلاه ماند. تنها امید ما این است که حسن زاده به کمک بازیکنان بیاید و آنها را از این وضعیت نجات دهد.»

 

* محمدرضایی: باشگاه استقلال می گوید پولت را ببخش

عباس محمدرضایی درباره عدم پرداخت مطالباتش از طرف باشگاه استقلال اظهار داشت: «امروز برای دریافت مطالباتم به باشگاه استقلال رفتم اما صحبتهایی با من شد که اصلا خوشایند نبود و امیدوارم طی روزهای آینده جواب بهتری به من داده شود.»

 

وی ادامه داد: «یکی از مسئولان باشگاه به من گفت مطالباتت را نمی دهیم و باید پولت را ببخشی. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ این هم یک قانون جدید است که باشگاه استقلال از خودش درآورده. واقعا برای باشگاه بزرگی مثل استقلال متاسفم که افرادی در آن مسئول هستند که چنین حرفهایی به بازیکنی می زنند که برای این تیم زحمت کشیده است.»

 

بازیکن فصل گذشته استقلال افزود: «من خیلی محترمانه و منطقی با آن آقا حرف زدم اما او در کمال بی منطقی پاسخ من را داد. من وقتی به استقلال آمدن توافقاتی با فتح الله زاده داشتم اما این فرد منکر همه چیز شد.»

 

محمدرضایی گفت: «نمی خواهم از استقلال شکایت کنم و دوست دارم همه چیز به صورت مسالمت آمیز حل شود. من با نظر قلعه نویی به استقلال آمدم و به خواست او هم رفتم پس خودش باید در این موضوع دخالت کند و مشکل من حل شود.»

 

وی خاطرنشان کرد: «این همه برای استقلال زحمت کشیدیم و نه تنها پولمان را سر وقت ندادند حالا هم می گویند همه چیز را ببخشید. این واقعا به دور از انصاف است. امیدوارم بتوانم فتح الله زاده را پیدا کنم و همه چیز را به او بگویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها