کد خبر: ۱۴۵۵۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۲ تير ۱۳۹۲
مهاجم ملی پوش ذوب آهن گفت: «هم از استقلال پيشنهاد دارم هم از پرسپوليس.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محسن مسلمان يکي از مهاجمان مورد علاقه کارلوس کي‌روش است که در طول چند ماه اخير هيچگاه از ياد نرفته و کادر فني معمولا او را به اردوي ملي پوشان دعوت کرده او حالا بلاتکليف است و تيم آينده‌اش را هنوز انتخاب نکرده.

 

* حالا که يکي دو هفته از پيروزي در مقابل کره جنوبي و صعود به جام‌جهاني مي‌گذرد در خصوص چند بازي اخير و بخصوص ديدار اولسان چه فکر مي‌کني؟

- بازي با کره جنوبي يک بازي کاملا احساسي بود و آنها براي دفاع از حيثيت فوتبالشان به آب و آتش مي‌زدند تا پيروز ميدان باشند. اما خوشبختانه ما بهتر از حريف ظاهر شديم و از لحاظ روحي رواني سرتر از کره‌اي‌ها بوديم. شما ديديد با وجود حملات بي‌محاباي ميزبان اين ما بوديم که گل زديم و اين گل را حفظ کرديم تا پيروز ميدان باشيم تنها بخاطر همين شرايط روحي و رواني برترمان بود وگرنه تيمي با قدرت کره جنوبي براي دقايق زيادي سوار بازي بود اگر ما دچار استرس مي‌شديم آنها از اشتباهات بازيکنان ما سود مي‌بردند و پيروز ميدان مي‌شدند اشتباهي که هيچگاه رخ نداد و داغ آن به دل کره‌اي‌ها ماند!

 

* فکر مي‌کني حضور کي‌روش براي موفقيت در جام‌جهاني واجب است؟

- بله قطعا حضور وي مي‌تواند در آمادگي تيم‌ملي نقش مهمي را ايفا کند و او مي‌تواند کاري کند که در رديف تيم‌هاي مدعي صعود از گروه خودمان باشيم.

 

* اما شايد اين مسئله باعث شود کي‌روش پيشنهاد آنچناني براي تمديد قراردادش داشته باشد؟

- فکر نکنم کي‌روش اهل سوءاستفاده باشد ولي قطعا اگر چنين شرايطي به وجود بيايد مسئولان فدراسيون تصميم به جا و منطقي خواهند گرفت.

 

* يعني سراغ گزينه‌هاي ديگر مي‌روند؟

- بله احتمال دارد.

 

* به نظرت اين بار مربي خارجي جواب مي دهد يا ايراني؟

- به اعتقاد من اگر کي‌روش بماند با توجه به شناختي که از فوتبال ملي ايران دارد يک گزينه ايده‌آل خواهد بود و در صورت نبودن وي شايد يک مربي ايراني بهتر جواب دهد. چون لااقل فرصتي را که براي شناخت مربي خارجي لازم است خرج آمادگي هر چه بيشتر تيم‌ملي خواهد شد.

 

* تصميم قاطع براي عدم دعوت از بازيکنان مورد غضب کي‌روش به نفع فوتبال ماست؟

- قطعا اگر تصميمي از سوي کي‌‌روش اتخاذ شود در نهايت به نفع فوتبال ما خواهد بود چون نتايج تيم‌ملي ثابت کرد وي کارش را بلد است و مي‌تواند يک مربي حرفه‌اي در جام‌جهاني 2014 برزيل باشد.

 

* هنوز تيم آينده‌ات را انتخاب نکرده‌اي؟

- نه منتظرم تکليف سرمربي ذوب‌آهن مشخص شود تا مذاکراتم را براي عقد قرارداد مجدد انجام دهم.

 

* و اگر توافق نشد؟

- سراغ گزينه‌هاي ديگر مي‌روم.

 

* مثلا؟

- از هر دو تيم سرخابي پيشنهاد دارم ضمن اينکه يکي دو تيم ديگر هم خواهان حضورم هستند.

 

* پرسپوليسي هستي يا استقلالي؟

- فعلا در اين مورد حرفي نمي‌زنم.

 

* چطور؟

- خدا را چه ديديد شايد پرسپوليسي شدم شايد هم استقلالي‌.

 

* واقعا تيمي مثل ذوب‌آهن با آن همه قدمت بايد به لطف پلي‌‌آف در ليگ برتر بماند؟

- فصل گذشته مديران ذوب‌آهن ناپرهيزي کردند و با اين تصور که با پول اندک هم مي‌توان در ليگ آقايي کرد جلوي عقدقرارداد‌هاي با رقم بالا را گرفتند که در نهايت اين شد.

 

* يعني حضور در پلي‌آف؟

- بله ولي خوشبختانه اين مسئله درس عبرتي براي مديران ذوب‌آهن بود و حالا به خودشان آمده‌اند و تصميم دارند دوباره به روال سابق برگردند.

 

* حرف ديگري براي گفتن داري؟

- نه فقط دوباره دوست دارم به اين نکته اشاره کنم که ذوب‌آهن خانه من است و در صورت توافق خيلي تمايل دارم در اينجا ماندگار شوم ولي اگر نشد هم خيلي افسرده نمي‌شوم چون معتقدم خدا بهترين راه را جلوي پايم گذاشته و در آينده چنين خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها