کد خبر: ۱۴۵۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۱ تير ۱۳۹۰
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رکن اصلی اصولگرایان ولایت فقیه است، گفت: افتخار اصولگرایان تبعیت از ولایت فقیه است بنابراین هر شخص و جریانی که با این محک مردود شناخته شود، از دایره اصولگرایی بیرون است.

به گزارش مهر، غلامعلی حداد عادل در نطق امروز سه شنبه خود در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه امسال سال جهاد اقتصادی و سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: انتخابات امسال آزمونی حساس و خطیر است که ملت ایران با موفقیت در آن وفاداری خود را به آرمانهای مردمسالاری دینی ثابت می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان برای این انتخابات نیز توطئه های بزرگی را پیش بینی کرده اند، گفت: دشمنان در تبلیغات ماهواره ای خود ابتدا مردم را از شرکت در انتخابات مایوس می کنند تا بگویند در ایران دموکراسی وجود ندارد، سپس اگر ملت ایران مانند 22 خرداد 88 در انتخابات حماسه ای بزرگ بیافرینند شایعه تقلب را پخش می کنند تا شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کنند.

حداد عادل با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در تعریف شاخص های اصولگرایی اظهار داشت: ایمان، سلامت اخلاقی و اعتقادی، عدالتخواهی، خوباوری، فسادستیزی، مسئولیت پذیری، قانون پذیری، شجاعت، قاطعیت، سعه صدر، ساده زیستی و تحمل مخالف از ویژگی های اصولگرایان است.

عضو کمیته سه نفره تصریح کرد: اصولگرایان طیف های وسیعی دارند و طبعا در میان آنها اختلاف سلیقه نیز وجود دارد اما خوب می دانند که باید با وجود اختلاف سلیقه ها به وحدت دست یابند.

وی افزود: اصولگرایان خوب می دانند تحمل اختلاف سلیقه میان خودشان آسانتر از شکست در انتخابات است.

حداد عادل اظهار داشت: اگر هر حزب اصولگرا بر سر تشخیص و سلیقه خود اصرار ورزد و از دایره وحدت بیرون رود و برای خود فهرست جداگانه ای بدهد، مردم متحیر خواهند شد و رای ها شکسته می شود و احتمال شکست اصولگرایان افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای پیروزی در انتخابات راهی به جز وحدت اصولگرایان وجود ندارد، گفت: اصولگرایان در 10 سال گذشته نشان دادند می توانند وحدت یابند تجربه انتخابات مجلس هشتم نیز موید این مطلب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیئت سه نفره از چند ماه گذشته وحدت اصولگرایان را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: علی رغم تحولات اخیر هیئت سه نفره با رهنمودهای بزرگان به نتایج خوبی در راستای وحدت اصولگرایان دست یافته است.

وی با تاکید بر اینکه رکن اصلی اصولگرایی ولایت فقیه است، اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه افتخار اصولگرایان است و هر شخص و جریانی که با این محک مردود شناخته شود از دایره اصولگرایان بیرون است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها