کد خبر: ۱۴۵۶۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۲ تير ۱۳۹۲
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت‌: از وزیر ورزش خواستم تا رویانیان به کارش در مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فداحسین مالکی درباره افتتاح آکادمی پرسپولیس عنوان کرد: ما به دنبال حرفه‌ای سازی هستیم و همانند باشگاه‌های دیگر دنیا قصد داریم اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهیم. مطمئن باشید که این کار مطالعه زیادی روی آن انجام شده و می‌توانیم در آینده نتایج آن را ببینیم.

وی در مورد اتفاقاتی که در روزهای اخیر در باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید در آرامش به کار خود ادامه دهد. من هم معتقدم که هم‌اکنون زمان تغییر و تحولات در باشگاه نیست. این موضوع را به صورت کتبی و حضوری به وزیر ورزش اعلام کردم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پس از ابقای رویانیان باز هم مسائلی درباره جابه‌جایی او مطرح شده است، گفت: رویانیان هم‌اکنون به صورت قانونی مدیرعامل باشگاه است اگر آقایان نظر دیگری داشته باشند من خبری ندارم به نظرم این موضوع تمام شده  اگر هم صحبتی می‌شود باید وزیر ورزش جوابگو باشد.

وی افزود: نباید کاری انجام دهیم که باعث تنش در باشگاه شود. تیم ما به خوبی شکل گرفت و مربی خوبی هم در آن فعالیت می‌کند. معتقدم که هم‌اکنون زمان تغییر و تحولات نیست. به هر حال دولت جدید در راه است و تغییراتی خواهد داشت. باید کاری کنیم که به شرایط تیم کمک کنیم هرگونه تغییر و تحولاتی در زمان کنونی آسیب می‌رساند. باشگاه پرسپولیس هیئت‌مدیره منضبطی دارد اما با توجه به تغییر و تحول رخ داده و نمی‌دانیم چه کسانی اضافه شده‌اند جلسه‌ای نمی‌گذاریم.

مالکی در مورد برکناری پروین عنوان کرد: من هم هنوز نمی‌دانم علت اینکه کنار گذاشته شد چه بوده صحبتی با وزیر داشتم و در واقع این نبود که بخواهیم پروین را کنار بگذاریم اما صحبت‌های اعضای جدید تصمیمات را تغییر داده من توصیه‌ای به اعضای هیئت‌مدیره دارم و آن این است که افرادی که در هیئت‌مدیره حضور خواهند داشت، حتماً نباید با زمین و توپ آشنا باشند بلکه باید قدرت فکر کردن در مسائل کلان را داشته باشند.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه کامبوزیا مسائلی را علیه اقدامات صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس انجام داده،‌گفت: من با همه اعضا صحبت کردم که اجازه ندهند تیم به حاشیه برود و مراقب صحبت کردن خود باشم که حتی موج و تنشی در باشگاه به وجود نیاید.

مالکی درباره اینکه رویانیان به کار خود ادامه خواهد داد، یادآور شد: من از وزیر خواستم که در شرایط کنونی رویانیان به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه دهد. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه وظیفه تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس به سجادی سپرده شده،‌گفت: قرار بوده سجادی در بخش ترمیم هیئت مدیره اقداماتی را انجام دهد.

وی افزود: ثبات مدیریت و برنامه مهمترین چیز در باشگاه‌ها به شمار می‌رود اگر بازیکنان بزرگ در دنیا جابه‌جا می‌شوند اما اتفاقی رخ نمی‌دهد در حالیکه این موضوع در ایران متفاوت است و علاوه بر برهم زدن نظم خود باشگاه سایر باشگاه‌ها را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و این یک آفت است.

مالکی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید با باشگاه‌ها ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید در زمینه استعدادیابی فعال باشیم در این صورت است که اجازه نمی‌دهیم پول جایگزین تعصب را بگیرد. هم‌اکنون در تیم‌های ما اینگونه نیست به گونه‌ای شده که باشگاه‌های دیگر زیرآب یکدیگر را می‌زنند و این اخلاقی نیست. چهار پنج سال گذشته یکی از مسئولان هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با من تماس گرفت و گفت بازیکن ما را با مبلغ دوبرابر باشگاه شما می‌خواهد نباید اجازه دهیم چنین مسائلی در باشگاه‌ها به وجود آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها