يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۵۸۳۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۲ تير ۱۳۹۲
واکنش دولت‌ درباره هیئت ‌۱۰۰نفره همراهان سفر به روسیه؛
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه هواپیمای حامل رئیس‌جمهور در سفر به مسکو گنجایش 100 نفر را نداشت و خانواده هیچ کدام از وزرا و همراهان در این سفر نبودند، از رسانه‌هایی که به گفته وی این دروغ را منتشر کرده‌اند خواست رویه اتهام را در مباحث ملی کنار بگذارند.
سرویس سیاسی پایگاه 598: محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه 100 نفر رئیس‌جمهور را در سفر به مسکو همراهی می‌کردند، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها نه تنها از انتشار هیچ دروغ و اتهامی به دولت خودداری نمی‌کنند بلکه حرمتی برای اخلاق رسانه‌ای و اسلامی قائل نیستند. 
 
وی با بیان اینکه حداکثر ظرفیت هواپیمای 737 دولت 50 نفر است و این هواپیما تحت هیچ شرایطی گنجایش 100 نفر را نداشته است، اظهار داشت: با توجه به کوچک بودن این هواپیما، حتی مجبور شدیم تیم خبری را در یک پرواز دیگر به مسکو اعزام کنیم. 
 
شیخان با بیان اینکه رسانه‌هایی که خبر دروغ حضور 100 نفر در سفر رئیس‌جمهور را منتشر کرده‌اند باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: در شرایط کنونی که همه باید برای حفظ آرامش بیشتر در کشور کمک و برای خلق حماسه اقتصادی به عنوان مطالبه جدی مقام معظم رهبری تلاش کنیم، حاشیه‌سازی و برجسته کردن اتهامات و استعمال آن در تیتر یک برخی روزنامه ها، مشخص نیست با چه مقصودی انجام می‌شود و کدام هدف را دنبال می‌کند. 
 
وی با بیان اینکه بر اساس عرف دیپلماتیک حضور همسران مسئولان در سفرهای دیپلماتیک منعی ندارد، گفت: علی‌رغم ادعای برخی رسانه‌های مبنی بر حضور همسران هیئت همراه رئیس جمهور در سفر مسکو، خانواده هیچ کدام از وزرا و همران در این سفر نبودند و این دروغی است که متخصص برخی رسانه‌هاست. 
 
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان به مسکو بسیار مهم بود که اهدافی استراتژیک را دنبال می‌کرد، تصریح کرد: در کنار برخی رسانه‌های خارجی وابسته به نظام سلطه که تلاش شایانی برای کمک اهمیت جلوه دادن این سفر داشتند، جای تعجب دارد برخی رسانه‌ها با در نظر نداشتن سیاست‌های کلان نظام و اصل منافع ملی به جای مقابله با شانتاژ رسانه‌های ضد ایرانی و ضد انقلاب، اقدام به انتشار اخبار دروغ ، غیرواقعی و حاشیه ایی کرده‌اند. 
 
وی در پایان با بیان اینکه احترام به سیاست‌های کلان نظام، سیاست‌ کلی و مورد احترام تقلی می‌شود، گفت: انتظار داشتیم رسانه‌های که در مباحث داخلی، انگشت اتهام خود را به سمت دولت نشانه گرفته و از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند در مباحث بین‌المللی، این رویه زشت را کنار گذاشته و نگاه منطقی، معقول و اصولی به مسائل داشته باشند. 
 
در حین سفر احمدی نژاد به مسکو برخی رسانه‌ها با انتشار خبری اعلام کرده بودند که رئیس جمهور به همراه هیئتی 100 نفره به روسیه عزیمت کرده و حتی برخی معاونین، دستیاران و وزراری رئیس جمهور همسران خود را نیز به روسیه برده‌اند. 
 
رئیس جمهور دوشنبه عازم مسکو شد که دیشب به تهران بازگشت.


عزیمت به مسکو




ورود به مسکو




تصویر ورود به مسکو که برخی رسانه ها منتشر کردند!



و اما اصل عکس مربوط به سفر دوره ای به آفریقا می باشد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها