کد خبر: ۱۴۶۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۱ تير ۱۳۹۰
به گزارش جهان، تاخیر از یک تا بیش از ۲۰ ساعت هواپیماهای مسافربری بویژه در مسیرهای طولانی حکایت تاسف برانگیزی است بویژه اگر با توجیهات عجیب و غریب کارکنان شرکت هواپیمایی مربوطه همراه شود.

اخیرا یکی از پروازهای زائران ایرانی به مقصد عربستان با ۸ ساعت تاخیر همراه بود که بی توجهی شرکت هواپیمایی هما به تعهدات خود در هنگام تاخیرها(همچون پذیرایی و دادن اسکان به مسافران) زائران را بیشتر از همیشه کلافه کرد.

اما نکته عجیب این تاخیر، پاسخ سوال برانگیز یکی از کارمندان هما به اعتراض مردم نسبت به تاخیر پیش آمده بود.

وی در اقدامی بی سابقه از بلندگو اعلام می کند: ‫لطفا اعتراض نکنید زیرا در پاسخ به اعتراض شما ما مجبوریم که علت تاخیر پرواز را بیان کنیم که آن وقت می آیند هم من و هم خانواده ام را می گیرند و می برند!‬

هرچند این کارمند هما اعلام نکرد که علت تاخیر هواپیما چیست اما سخنان او حجاج و مسافران را شگفت زده کرد و باعث نگرانی و اضطراب بیشتر آنان شد.

در واقع این کارمند تاخیر یک پرواز شرکت متبوعش را که عموما هم نتیجه دلایل فنی است، فرای اختیار خلبان و حتی شرکت هواپیمایی توصیف کرده و به نوعی به نظام نسبت داده است!

‫به نظر می رسد وقوع چنین رویدادهایی نتیجه نظارت ضعیف ناوگان و شرکت های هواپیمائی بر روی مدیران و کارمندان خود و البته کم توجهی به بهبود کیفیت خدمات به مسافران است که منجر به ایجاد بدبینی در میان مردم می شود.

‫پیش از این انتشار یک خبر در سایت تابناک دراره تندی یک مهماندار با مسافران جنجال برانگیز شد‬ه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۲
۳
گردن نظامه . چون عرضه نداره این وضعیت رو سر و سامون بده و هر ننه قمری هم برای خودش یه مزخرفی میگه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها