أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۶۲۵۲
زمان انتشار: ۰۸:۳۹     ۱۵ تير ۱۳۹۲
نخست‌وزير رژيم صهيونيستي گفت: متاسفانه نتيجه انتخابات ايران، امکان تغيير در بلندپروازي‌هاي اين کشور را فراهم نمي‌کند.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، بنيامين نتانياهو در مصاحبه با سردبير واشنگتن‌پست گفت: انتخاب حسن روحاني زمينه‌ساز تغيير در فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران نخواهد بود.

وي مي‌افزايد: «مشايي» و ساير نامزدهاي ديگر که متمايل به نزديکي با غرب و رژيم اسرائيل بودند از رقابت‌هاي انتخاباتي حذف شدند و نامزدي که حاکميت اجازه داده بود توانست در اين انتخابات شرکت کند. روحاني دقيقا مانند ديگر نامزدهاي مورد نظر قدرت حاکمه است که حاضر به همسويي با نگرش‌هاي رهبر هستند.

نتانياهو گفت: شوراي نگهبان صلاحيت صدها نامزد ديگر را رد کرد و نهايتا ۸ تن از نامزدها در صحنه رقابت‌هاي انتخاباتي حضور يافتند. آنها حتي هاشمي رفسنجاني رئيس جمهور سابق و مشايي را از صحنه انتخابات کنار زدند و به جاي آنها روحاني را حفظ کردند. روحاني مشاور امنيت ملي ايران و مذاکره‌کننده هسته‌اي بوده است. او مبتکر يک دکترين است که خود نام آن را «مذاکره و تداوم غني‌سازي» گذاشته است.

نتانياهو تاکيد کرد: روحاني در کتابي که نوشته، گفته که ضمن مذاکره، ايران امکان تداوم غني‌سازي را خواهد داشت. اين دقيقا همان چيزي است که در سال ۲۰۰۴ اعلام کرده بود يعني زماني که ما با اروپايي‌ها در تهران مذاکره مي‌کرديم در اصفهان داشتيم بخشي از مرکز اصفهان را تجهيز مي‌کرديم. روحاني در ادامه اضافه کرده که «ما با برقراري فضاي آرامش توانستيم کارهاي اصفهان را به پايان برسانيم».
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها