امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۶۲۵۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۱۵ تير ۱۳۹۲
تصاویری حاشیه های سفر رئیس جمهور به قم مقدسه:
همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی دولت دهم رسانه های جریان اصولگرایی، اصلاح طلبی، کارگزارانی و ... با تغییر مواضع خود در هشت سال گذشته در پررنگ نمودن حاشیه های دولت، چند صباحی است که اقدام به کوبیدن نقاط مثبت دولت که رهبری معظم انقلاب نیز بارها به آن اشاره نموده اند مشغول شده اند. در ادامه گزارشی از حواشی حضور دکتر احمدی نژاد در قم تقدیم نظر بینندگان می گردد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی دولت دهم رسانه های جریان اصولگرایی، اصلاح طلبی، کارگزارانی و ... با تغییر مواضع خود در هشت سال گذشته در پررنگ نمودن حاشیه های دولت، چند صباحی است که اقدام به کوبیدن نقاط مثبت دولت که رهبری معظم انقلاب نیز بارها به آن اشاره نموده اند مشغول شده اند.

در این بین انتشار گسترده مطالب رسانه های وابسته به حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی در رسانه های موسوم به اصولگرا از نکات جالب و قابل تامل این پروژه می باشد.

در ادامه سرویس عکس پایگاه 598 گزارشی از استقبال گرم مردم از رئیس جمهور خدمتگذار و حواشی حضور ایشان در قم برای افتتاح پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) را تقدیم نظر بینندگان می نماید.





























































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها