کد خبر: ۱۴۶۶۶۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۵     ۱۶ تير ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه سپاهان نسبت به شايعات پيرامون عقد قرارداد با جباري واکنش نشان داد.
عليرضا رحيمي در خصوص شايعاتي که پيرامون رقم‌هاي پرداختي به بازيکنان سپاهان شنيده مي‌شود، اظهار داشت: افتخار مي‌کنم که وقتي با هر بازيکني قرارداد مي‌بندم قرارداد 30 بازيکن ديگر را جلوي او مي‌گذارم و هر شخصي پا به دفتر من مي‌گذارد تنها 10 دقيقه با هم صحبت مي‌کنيم و همه چيز نهايي مي‌شود.

به نقل از فارس، وي افزود: با هر بازيکني که قرارداد بستم مفاد قرارداد ديگر بازيکنان را جلويش گذاشته‌ام اما هيچ‌جا خدا نگفته که به سادگي به انسان تهمت بزنند و اين همه براي يک تيم حاشيه درست کنند.

مديرعامل سپاهان در ادامه تأکيد کرد: البته من اينگونه افراد را درک مي‌کنم اما من چه گناهي دارم که بايد به خاطر مشکلات تيم‌هاي ديگر اين همه حرف و حديث براي تيمم درست شود. خدا جواب کساني که گفتند من با جباري قرارداد دو ميلياردي بستم را مي‌دهد.

رحيمي ضمن انتقاد از حرف و حديث‌هاي پيش آمده گفت: به هيچکس ربطي ندارد که ما چگونه قرارداد امضاء‌ مي‌کنيم اما بايد بگويم روي باشگاه ما نظارت وجود دارد که خوشبختانه همه اعضاء با هم يکدل هستند و به همين خاطر است که سپاهان موفق مي‌شود.

وي در پايان گفت:‌ واي به حال تيمي که مديريت و بازيکنانش و بالعکس با يکديگر همدل و يکدل نيستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۰
۰
آخه بیچاره!!!!!!!!!!!!دلم سوخت!یکی به این گدای مسکین کمکی بکنه !!!!!ولی خودمونیم با این نداری وبدبختی ولی هرجور بود تمام بازیکنان ملی پوش وبزرگ که درمونده بودن وهیچ تیمی اونا رو نمیخواست!!!! همه رو توتیمش جمع کرد!ماشالله به این معرفت !!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها