امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۶۶۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۶ تير ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس مي‌گويد هنوز تيم اصلي پرسپوليس انتخاب نشده است و طي بازي‌هاي آينده مشخص مي‌شود که چه کساني در ترکيب اصلي پرسپوليس قرار خواهند گرفت.
علي دايي پس از پيروزي تيمش مقابل استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسيد در نيمه دوم پرسپوليس با تيم اصلي‌اش به ميدان رفته بود و در نيمه اول تيم اصلي پرسپوليس در زمين نبود اظهار کرد: تيم اصلي ما هنوز انتخاب نشده است و مشخص نيست چه بازيکني اصلي است و چه بازيکني اصلي نيست. چند بازي دوستانه ديگر هم داريم و آنجا مشخص مي‌شود که تيم اصلي ما چه کساني خواهند بود. ما در نيمه اول چند بازيکن را گذاشتيم و در نيمه دوم چند بازيکن ديگر را. ما در پرسپوليس تيم اول يا دوم نداريم. مي‌خواهيم کاري کنيم که همه عملکرد خوبي داشته باشند.

به نقل از ايسنا، او در ادامه افزود: همه بازيکنان ما در اين ديدار زحمت کشيدند. در بازي‌هاي آينده هم تلاش خواهيم کرد تا هماهنگي بين بازيکنان را بالاتر ببريم و تيمي در حد نام پرسپوليس باشيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که تيم رقيب پرسپوليس يعني استقلال مشغول حاشيه‌سازي عليه اين تيم شده است گفت: شايد باور نکنيد اما من صحبت تيم رقيب را در اين مدت اصلا نخوانده‌ام. ما امسال به دنبال اين حرف‌ها نيستيم و مي‌خواهيم با تمرکز به موفقيت برسيم.

او در پاسخ به اين سوال که ماجراي تغيير مديريتي پرسپوليس به کجا انجاميد بيان کرد: من از اين مسئله اطلاعي ندارم. خدا را شکر مديريت قبلي هنوز بر سر کار است و اميدوارم به کارش ادامه دهد.

دايي در ادامه افزود: ما تيم را تقريبا بسته‌ايم و با آمادگي کامل مي‌خواهيم رقابت‌هاي ليگ را آغاز کنيم.

سرمربي پرسپوليس در پايان و در پاسخ به اين سوال که شنيده شده او قرار است با حسن روحاني رييس جمهور منتخب کشور ديدار کند اظهار کرد: نه، اين مسئله صحت ندارد. اميدوارم آقاي روحاني به فوتبال کشور کمک کند اما من با ايشان ديداري نخواهم داشت. آقاي روحاني منتخب مردم است و مردم او را دوستش دارند. به همين دليل اميدوارم در کارش موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها