يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۲۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۸ تير ۱۳۹۲
حرکت مجتبی جباری و سفارش بازیکن خوبی مثل حسین پور به تیم دیگری در لیگ برتر حرکت قشنگی نیست.

جام ورزشی؛ خبری که چند روز قبل منتشر شد شاید در هیاهوی نقل و انتقال ستاره های برزگ اصلا به چشمک نیامد. با این همه خبر برای کسانی که اخبار پایه استقلال را دنبال می کردند جالب بود.

 

محمد حسین پور هافبک تکنیکی و ریزنقش پایه های استقلال به راه آهن پیوست. محمد حسین پور یکی از ستاره های تیم های پایه استقلال بود که سابقه حضوردر اردوهای پایه تیم ملی را هم دارد.

 

حسین پور کاپیتان نسل طلایی پایه استقلال بود که در هر سه رده نوجوانان جوانان و امید ها موفق شدند در دیدار سنتی دربی به پرسپولیس 6 گل بزنند.حسین پور کاپیتان تیمی بود که آخرین 6 بر یک را در دربی امید ها رقم زد. او خود در آن دیدار 4 بار برای استقلال گلزنی کرد  تا تعداد گل های زده خود در دربی های پایه را به 8 برساند.

 

اینکه چرا استقلال از این بازیکن به راحتی چشم پوشی کرد معلوم نیست اما شنیده می شود انتقال او به راه آهن با سفارش مجتبی جباری صورت گرفته. جباری جای آنکه به امیر قلعه نویی سفارش این بازیکن را بکند به راه آهن پیشنهاد کرده او را بگیرند و این اتفاق هم افتاده.اتفاقی که البته ظاهرا کسی را هم در باشگاه استقلال ناراحت نکرده.

 

حرکت مجتبی جباری و سفارش بازیکن خوبی مثل حسین پور به تیم دیگری در لیگ برتر حرکت قشنگی نیست. از جباری که خود از محصولات تیم های پایه استقلال بود چنین حرکتی بعید می نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها