کد خبر: ۱۴۷۵۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۱۹ تير ۱۳۹۲

به گزارش مشرق، سلامتی یکی از بزرگترین نعمت هایی است که در اختیار انسان ها قرار گرفته است و این موضوع را ان زمانی که از ما گرفته می شود به خوبی درک می کنیم. زندگی در دوره بیماری برای هر انسانی سخت است پس حتما متوجه می شوید که زندگی با داشتن یک بیماری مادرزادی چقدر طاقت فرساست.

"نیک اسمیت" جوان ۲۱ ساله ای است که از بدو تولد دچار یک بیماری خاص شده است. این بیماری نادر تنها ۱۰۰ نفر را در دنیا مبتلا کرده است و به نام primordial dwarfism شناخته می شود. این مشکل روند رشد را کاهش داده و از بزرگ شدن افراد جلوگیری می کند. 


این جوان اهل جورجیای آمریکا این روزها به عنوان یکی از کوچکترین انسان های دنیا شناخته می شود زیرا تنها ۸۸ سانتی متر قد دارد. قد و وزن او به اندازه یک پسر بچه سه ساله سالم است که برای یک جوان ۲۰ ساله کاملا غیر طبیعی است.


این جوان بزرگترین فرزند خانه است ولی تنها کسی است که به این مشکل دچار شده است زیرا هر دو برادرش در شرایط سالم زندگی می کنند و قدی نزدیک به ۱۸۰ دارند. این روزها او در یک انجمن ثبت نام کرده است که از افرادی با این بیماری حمایت می کند. این بیماری تنها به مراقبت نیاز دارد چرا که درمانی برای ان تا به حال پیدا نشده است. 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها