کد خبر: ۱۴۷۵۵۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۹ تير ۱۳۹۲
رضا صادقی، خواجه‌امیری و محمد علیزاده خواننده تیتراژ سریال‌های رمضانی هستند.
به گزارش 598، یکی از بخش‌های سریال‌های رمضان که همیشه برای مخاطبان جذاب بوده، تیتراژ آنهاست و اینکه چه کسی در نهایت خواننده‌ی سریال‌های مناسبتی خواهد شد، سوالی است که هر سال توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. «محمد علیزاده»، «رضا صادقی» و «احسان خواجه امیری» - خواننده‌هایی که تاکنون چندین تجربه برای ماه رمضان داشته‌اند - امسال نیز خوانندگی تیتراژ سریال‌های ماه رمضان تلویزیون را به دست گرفته‌اند.

تیتراژ «دودکش» شبکه یک که به کارگردانی محمد حسین لطیفی ساخته شده است، توسط «رضا صادقی» خوانده می‌شود.

او پیش از این نیز تیتراژ «جشن رمضان» شبکه تهران که نزدیک به یک دهه است در ایام رمضان به روی آنتن می‌رود را خوانده است. سریال رمضانی «ملکوت» نیز از دیگر آثار رمضانی رضا صادقی است.

تیتراژ «دودکش» با ترانه سرایی روزبه بمانی را آریا عظیمی‌نژاد تنظیم و آهنگسازی کرده است.

همچنین شبکه دو نیز خوانندگی تیتراژ سریالش «خروس» را که به کارگردانی سعید آقاخانی تولید شده، به دست «محمد علیزاده» سپرده است.

رمضان 92 برای علیزاده یکی از سال‌های پر کار محسوب می‌شود چرا که علاوه بر خوانندگی تیتراژ « خروس» خوانندگی «جشن رمضان» را نیز برعهده دارد و به عنوان خواننده مهمان در برنامه «ضیافت الهی» نیز حضور و اجرای زنده خواهد داشت.

علیزاده تیتراژ سریال «خروس» را با ترانه‌سرایی سید محمد کاظمی و تنظیم و آهنگسازی میلاد ترابی می‌خواند.

و اما «احسان خواجه امیری» که تاکنون تیتراژ سریال‌های رمضانی برای «آخرین بار»، «میوه ممنوعه» و «در مسیر زاینده رود» را خوانده است، امسال نیز سریال «مادرانه» شبکه سه را می‌خواند.

بر اساس گزارش ایسنا، ترانه این مجموعه نیز همانند «دودکش» توسط روزبه بمانی سروده شده است و علیرضا افکاری نیز آهنگسازی‌اش را بر عهده داشته است. خواجه امیری همچنین برای اولین بار در کنار تنظیم کارن همایون فر در این سریال با او همکاری دارد.

شبکه تهران نیز که مانند هر سال مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» اکبر تحویلیان را برای ماه رمضان در نظر گرفته این بار بر خلاف سال‌های قبل تیتراژ خود را بدون کلام به روی آنتن می‌برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها