کد خبر: ۱۴۷۷۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۰ تير ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «وقتی مدیرعامل باشگاه از چک‌های برگشتی می‌نالد، چطور پیشنهاد دو برابر به انصاری‌فرد می‌دهند؟»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سعید شیرینی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال به کریم انصاری‌فرد اظهار داشت: «تا دیروز دوستان پرسپولیس را متهم می‌کردند که پورشه و بنز به بازیکنان می‌دهیم یا بازار نقل و انتقالات را آشفته کرده‌ایم.»


وی افزود: «اما امروز معاون محترم باشگاه استقلال خودش مصاحبه می‌کند و می‌گوید دو برابر پرسپولیس به انصاری‌فرد پیشنهاد دادیم، دیگر چه می‌توان گفت؟ دم خروس را باور کنیم یا ...؟»


شیرینی ادامه داد: «در این باشگاه که کسی پول نداشت و جای طلب بازیکنان ماشین مدیرعامل را به بازیکنان می‌بخشیدند و از چک برگشتی می‌نالیدند، چطور دو برابر به انصاری‌فرد پیشنهاد دادند؟ البته قطعاً انصاری‌فرد باهوش‌تر از این حرف‌هاست که خود را بازیچه این حرف‌ها نکند و فوتبال خود را وارد حاشیه نکند. پس این وسط هم مشخص شد چه کسانی بازار نقل و انتقالات را آشفته کردند و باز هم ما بی‌تقصیریم.»


وی افزود: «از خدا ممنونم در روز اول ماه رمضان حقایق بسیاری برای بازیکنان استقلال و هواداران مشخص شد. در پایان امیدوارم مسئولان استقلال در ماه مبارک رمضان رو راست حرف بزنند و حقایق و ضعف‌های خودشان را پنهان نکنند، جا دارد همین‌جا از معاون محترم باشگاه استقلال تشکر کنیم که ذهن همه اهالی فوتبال را روشن کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها