کد خبر: ۱۴۷۷۹۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۳ تير ۱۳۹۲
برنامه های رمضانی آیت الله جوادی آملی در گفتگو ۵۹۸ با خراسانی:
مسئول غرفه اسراء در نمایشگاه بین المللی قرآن بیان داشت: همانطور که می دانید آیت الله جوادی آملی در ماه مبارک رمضان به شهر دماوند تشریف میبرند و تا جایی که میدانم ایشان در شهر دماند همان دیدارهایی که در قم دارند در آنجا نیز ادامه پیدا می کند. ابوالفضل خراسانی افزود: پنجشنبه ها هم درس اخلاق استاد در دماوند تشکیل و همچنین نماز جماعت ظهرو عصر و مغرب و عشا ایشان در مسجد روستای احمد آباد برگزار می شود .

به گزارش پایگاه 598، علما و مراجع معظم تقلید در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ها و جلسات دینی و اعتقادی مختلفی را با اقشار گوناگون مردم برگزار می کنند که در همین خصوص خبرنگار پایگاه 598 در گفتگویی کوتاه با ابوالفضل خراسانی از مسئولین موسسه تحقیقاتی اسراء و مدیر غرفه اسراء در نمایشگاه بین المللی قرآن از برنامه های رمضانی حضرت آیت الله جوادی آملی جویا شده است.

مسئول غرفه اسراء در نمایشگاه بین المللی قرآن بیان داشت: همانطور که می دانید آیت الله جوادی آملی در ماه مبارک رمضان به شهر دماوند تشریف میبرند و تا جایی که میدانم ایشان در شهر دماند همان دیدارهایی که در قم دارند در آنجا نیز ادامه پیدا می کند.

ابوالفضل خراسانی افزود: پنجشنبه ها هم درس اخلاق استاد در دماوند تشکیل و همچنین نماز جماعت ظهرو عصر و مغرب و عشا ایشان در مسجد روستای احمد آباد برگزار می شود .

ایشان در ادامه با توجه به برنامه های تلویزیونی آیت الله جوادی آملی در ایام ماه مبارک رمضان بیان داشتند: حضرت استاد در ماه رمضان در حدود 10 برنامه کاملا جدید ضبط شده است که قرار است به زودی از سیما پخش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها