کد خبر: ۱۴۸۱۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۲۲ تير ۱۳۹۲
در جلسه مذاکره، فتح‌الله زاده وقتی دید هافبك تيمش به این سادگی راضی به ماندن نمی شود، به او پیشنهاد داد تا با او یک دست دارت شرطی بزند!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اصولاً هر کس علی فتح‌الله زاده را می‌شناسد،‌ خوب می داند که او شیوه‌های خاص خودش را برای جذب بازیکنان دارد. کمتر بازیکنی را می‌توان سراغ داشت که با فتح‌الله زاده در یک جلسه کاملاً رسمی پای میز مذاکره نشسته باشد و درباره شرایطش با او به توافق رسیده باشد.


او همیشه با روش‌های منحصر به فردی سعی می کند تا خواسته‌هایش را به بازیکنان القا کند یا تا جایی که می تواند از آن‌ها تخفیف بگیرد. با یکی از همین روش ها هم بود که مدیرعامل استقلال توانست، خسرو حیدری را راضی کند که این فصل هم میان آبی پوشان بماند و از رفتن به قطر منصرف شود.


در واقع تعبیر خود فتح‌الله زاده درباره راضی کردن خسرو این است که او حیدری را مثل عبدالمالک ریگی از پای هواپیما گرفته و به باشگاه آورده! اتفاقاتی که در دفتر علی فتح‌الله زاده افتاد اما از این تعبیر او هم جالب‌تر بود.


مدیرعامل استقلال که در دفتر خود یک دارت دارد، در این جلسه مذاکره وقتی دید خسرو به این سادگی راضی به ماندن نمی شود، به او پیشنهاد داد تا با او یک دست دارت شرطی بزند! قرار بر این شد که اگر خسرو مسابقه دارت را برد، به خواست خود به قطر برود و اگر فتح‌الله زاده پیروز شد، حیدری در استقلال بماند.


در آخر هم فتح‌الله زاده، خسرو را شکست داد تا نشان دهد، هنوز دود از کنده بلند می شود و حرف، حرف خودش است! خسرو هم که قبل مسابقه قول داده بود، دیگر راه گریزی نداشت و قبول کرد تا یک فصل دیگر در استقلال بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها