کد خبر: ۱۴۸۱۶۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۲     ۲۳ تير ۱۳۹۲
رئیس حزب جبهه ملی لیبی تاکید کرد کشمکش‌های سیاسی در لیبی که از خارج از این کشور به داخل تزریق شده است سرنوشت مردم و دولت آن را تهدید می‌کند.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، محمد عبدالله، رئیس حزب جبهه ملی لیبی گفت: لیبی در دوره انتقالی کنونی بر سر چهار راهی سیاسی واقع است و تنها زمانی از این وضعیت خارج می شود که همه طرف های سیاسی آماده جواب دادن به این سوال مهم باشند که آیا می خواهند برای ساختن نهادهای قانونی تلاش کنند یا می خواهند به این کشمکش ها در دوره انتقالی ادامه بدهند و همواره به دنبال تعیین طرف پیروز و یا شکست خورد، قوی و یا ضعیف در این مناقشات هستند.

رئیس حزب جبهه ملی لیبی تاکید کرد: کشمکش های سیاسی که اکنون در لیبی جریان دارد با ماهیت و خصلت ملت لیبی تطابقی ندارد  این اختلاف نظرها ریشه ای در داخل جامعه لیبی ندارد  و از خارج از کشور از طریق کانال های سیاسی به داخل لیبی نفوذ کرده است.

این اظهارات محمد عبدالله با نگرش جریان تمرد در لیبی که در پایگاه های اینترنتی شبکه های اجتماعی فیس بوک به دنبال جمع هوادار است تطابق دارد.

جریان تمرد در لیبی معتقد است با سرنگونی دولت علی زیدان باید شر کشمکش های سیاسی را از سر ملت لیبی برداشت و دولت جدیدی برای برگزاری انتخابات روی کار بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها