کد خبر: ۱۴۸۳۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۳ تير ۱۳۹۲
مديرعامل استقلال گفت: «دو تا ستاره ای که روی پیراهن دینامو بود را ندیدید، آن وقت شطرنج تخته نرد شو را دیدید؟»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سفر استقلال به اوکراین و برپایی اردوی تدارکاتی در کیف صدای اعتراض پرسپولیسی ها درآورد! آنها گفتند چطور تیمی که پول ندارد رفته و خارج از کشور اردو زده. عکس های فتح الله زاده با مقامات باشگاه دینامو و همچنین مقامات کشوری نیز خبرساز شد. همه این ها سوژه های گفتگوی ما با مدیرعامل استقلال بود. مصاحبه با فتح الله زاده را در ادامه بخوانید:


* وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می کنید و آیا از جذب نفرات راضی هستید؟
- خدا را شکر با آمدن ساموئل تیم خوبی بسته شده. ما امسال باید در 4 جبهه بجنگیم. لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا. بنابر این کار سختی داریم و باید تیم خوبی جمع و جور کنیم. خوشحالم که آقای قلعه نويی هم از روند یارگیری اظهار رضایت کرده است.


* نکونام چه شد؟
- ایشان در استقلال ماندنی است و مشکلی ندارد.


* مثل اینکه با آقای منصوریان می خواهد بیاید پیش شما؟
- بله. منصوریان در مراسم انتخاب بهترین ها مرا دید و گفت که شنبه می خواهم بیایم دیدنت.


* حالا چرا این دو تا با هم می خواهند بیایند؟
- دیگر نمی دانم. این طوری قرار گذاشتند.


* و آندو؟
- آندو تازه می خواهد برود قطر. کمی در صدور ویزای او تأخیر افتاد.


* آندو و نکونام و ساموئل و نوری. انگار در خط هافبک دفاعی ترافیک وجود دارد؟
- به هر حال همان طور که گفتم ما باید در 4 جبهه بجنگیم. نیاز به تیمی قوی داریم.


* قرعه کشی چطور بود؟
- بد نیست. همه بازی ها سخت است.تیمی که می خواهد بالانشین باشد نباید زیاد به این مسایل توجه کند. ما باید قدم های اول را محکم بر داریم.


* شما در اوکراین بودید اما اینجا رسانه ها می گفتند که به جای جذب نفرات مورد نیاز و تعین تکلیف نکونام و آندو رفته اید اوکراین؟
- من واقعا نمی دانم برخی دنبال چه هستند. ما دیدارهای خوبی آنجا داشتیم. ما با تدیف ملاقات کردیم. او قهرمان جهان است و المپیک. این را همه می دانند اما شاید کمتر کسی بداند او نماینده پارلمان این کشور هم است. چرا اینها را نمی بینند؟ ملاقات های سطح بالایی آنجا انجام شد. نباید به این گونه امور رسید؟ نباید مراودات بین المللی استقلال را گسترش داد؟ شما ببینید که دینامو یک تیم بزرگ است که به راحتی با هر تیمی بازی نمی کند. به جای اینکه به این بازی بپردازند گیر داده اند به مسایل جزئی و حاشیه ای. اول فصل 15 بازیکن آزاد داشتیم. همه گفتند چه و چه، اما همه آنها را با دست خالی نگه داشتم. اگر خسرو حیدری می رفت تیم دیگر چنان جوی راه می انداختند که بیا و ببین اما من حفظش کردم. چه کردند؟ هیچی. خیلی راحت از کنارش گذشتند. یا پژمان منتظری که حفظش کردم. رحمتی که بهترین بازیکن لیگ است نگه داشتنش کار دشواری بود؟ دینامو دو بار قهرمان اروپا شده و تیم بزرگی است. بازی کردن با آنها کار کوچکی است؟ من از این بابت خوشحالم که مردم همه چیز را متوجه می شوند. این برایم از همه چیز با ارزش تر است.


* به اینکه آنجا رفته اید هم معترض بودند...
- گفته اند تیمی که پول ندارد چطور رفته اوکراین.آخر به شما چه ارتباطی دارد؟ دایی دیروز در تلویزیون حرف قشنگی زد. گفت که به تیم خودمان برسیم و به بقیه کاری نداشته باشیم. جلال حسینی مصاحبه می کند و می گوید که مگر استقلال بارسلون است که دعوتش کنند؟ آخر به شما چه ارتباطی دارد؟ شما کار خودتان را بکنید. بازی استقلال با دینامو کیف و دستاوردهای این سفر برای همیشه ثبت می شود. همان طور که بازی ما زنیت سن پطرزبورگ در اذهان مانده. دینامو ما را دعوت کرده. به شما چه ربطی دارد؟ شما هم بروید و با روابطی که ایجاد می کنید اردو بزنید. به کار خودتان برسید. من اعتقاد دارم و مردم و آدم هایی که روشن فکر می کنند مسایل را متوجه می شوند و با حاشیه سازی برخی و انحرافی که می خواهند در اذهان ایجاد کنند اتفاقی رخ نمی دهد.


* معاون شما مصاحبه ای کرد و گفت که استقلال می خواسته دو برابر پیشنهاد پرسپولیس به انصاری فرد پول بدهد. آیا چنین چیزی بود؟
- ببینید مدیرعامل پرسپولیس وقتی یکی از بازیکنان ما رفت مصاحبه کرد و گفت که او نماد تعصب استقلال است و ما می خواستیم بیاوریمش پرسپولیس اما قبول نکرده. خب زدن این حرف چه معنایی دارد؟ اصلا چرا خودشان علی کریمی را که نماد تعصب پرسپولیس بود نگه نداشتند؟ ما از این پول ها نداریم. پول داریم اما به اندازه اش. به قدر نیاز. اما پول برای ولخرجی و هزینه های سرسام آور نداریم. بابا یک مقدار انصاف داشته باشید.


* گفتید جباری. شما نبودید مصاحبه ای کرد؟
- سوال بعدی...


* خب، آقای قلعه نويی گفت که جباری را می خواسته و بهتر بوده کار به اینجا نرسد؟
- آقای قلعه نويی جباری را می خواست اما من نمی خواستم.


* راستی حاج آقا! آن شطرنجی که می دادید "تخته نرد شو" بود؟
- ما شطرنج دادیم حالا هر کس هر استفاده ای می تواند از آن کند. این هم از آن حرف هاست. ببینید به چه چیزهایی بند کرده اند؟ آقا جان دو تا ستاره ای که روی پیراهن دینامو بود را ندیدید، آن وقت شطرنج تخته نرد شو را دیدید؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها