أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۴۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۲۳ تير ۱۳۹۲
مسئولان مصری امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی، گذرگاه مرزی رفح را به مدت 4 ساعت بازگشایی کردند.
به گزارش 598، فارس به نقل از خبرگزاری آلمان نوشت: مسئولان مصری امروز نیز برای دومین روز متوالی، گذرگاه رفح را برای مدت 4 ساعت بازگشایی کرده و طی آن 400 مسافر از این گذرگاه عبور کردند.

بر اساس این گزارش یک منبع امنیتی مصر گفت که گذرگاه رفح تا اواخر هفته هر روز به مدت 4 ساعت به صورت دو طرفه و برای عبور 400 مسافر بازگشایی می‌شود تا بیماران و کسانی که نیاز به سفر ضروری دارند، از این گذرگاه عبور کنند.

بر پایه این گزارش روز گذشته نیز 480 مسافر که بنا به دلایل بیماری مجبور به سفر بودند و نیز همراهان آنها از این گذرگاه عبور کردند.

مصر اخیرا به دلیل ناآرامی‌های این کشور و اوضاع نابسامان صحرای سینا و حملات پی در پی افراد مسلح علیه نیروهای امنیتی و پلیس مصر، گذرگاه مرزی رفح را تعطیل کرده است.

تعطیلی گذرگاه رفح در حالی است که بر اساس اعلام منابع خبری، ارتش مصر حدود 80 درصد تونل‌های واقع در مرز نوار غزه و مصر را تخریب کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها