أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۷۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۴ تير ۱۳۹۲
مهاجم سابق استقلال گفت: «زماني يک نفر در باشگاه استقلال گفته بود ما با پول دادن به چهار، پنج بازيکن بزرگ تيم، اوضاع را مديريت کرديم تا سر و صدا به پا نشود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ فرزاد حاتمي در خصوص پيوستنش به تيم فولاد خوزستان گفت: «به چند دليل فولاد را انتخاب کردم. اول اينکه نظر فرکي روي من مثبت بود و دوم اينکه مردم اهواز و مسئولان باشگاه فولاد، فوتبال را مي‌فهمند. اميدوارم هواداران فولاد از من حمايت کنند تا يک سال خوب را در اين تيم سپري کنم.»


مهاجم فولاد خوزستان در ادامه درباره اينکه در فولاد جانشين آرش افشين شده است، گفت: «آرش بازيکن توانمندي است. دوست داشتم او هم در فولاد مي‌ماند تا يک خط حمله خوبي را تشکيل بدهيم.»


حاتمي در خصوص دلايل جدايي‌اش از استقلال هم گفت: «جدايي من و بازيکناني مثل مجتبي جباري فني نبود و به خاطر اختلافات ديگر بوده است. من در 20 بازي موفق شدم 10 گل براي استقلال بزنم. من به خواست يک نفر در استقلال نماندم. من زير بار دين هيچ‌کس نمي‌روم. هر پيش آيد خوش آيد.»


حاتمي همچنين با اشاره به ميزان طلبکاري‌اش از باشگاه استقلال، گفت: «من فقط 20 درصد قراردادم را از استقلال گرفتم. زماني يک نفر در باشگاه استقلال گفته بود ما با پول دادن به چهار، پنج بازيکن بزرگ تيم، اوضاع را مديريت کرديم تا سر و صدا به پا نشود. اين مديريت بي معرفتي، تبعيض و بي عدالتي است.»


مهاجم فصل گذشته استقلال بدون آنکه از بازيکن آبي پوشي نام ببرد، تاکيد کرد: «محرم نويدکيا مي‌تواند براي تمام کاپيتان‌هاي فوتبال ايران يک الگو باشد. همه بايد از او ياد بگيرند. نويدکيا حتي اگر جوانترين بازيکن تيم پولش را نمي‌گرفت، به مسئولان باشگاه مي‌گفت پول مرا هم ندهيد. متاسفانه بعضي از بازيکنان استقلال خودشان 90 درصد پول مي‌گرفتند و کاري به سايرين نداشتند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها