أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۸۶۴
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۲۵ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید این باشگاه با جذب کریم انصاری فرد گل آخر فصل نقل و انتقالات را زده است.
حمید زینی‌زاده در خصوص اینکه چرا با وجود تکذیب خبر جذب کریم انصاری فرد در روزهای گذشته، به یکباره این بازیکن در تراکتورسازی حضور یافت، اظهار داشت: «کار ما برای خرید کریم انصاری فرد تمام شده بود ولی وی شرط کرده بود این موضوع را اعلام نکنیم تا در صورتی که اگر در فرصت باقیمانده فرصتی برای حضور در باشگاه‌های خارجی داشت، به اروپا برود. با این حال یکشنبه شب این موضوع منتفی شد و خبر تراکتوری شدن انصاری فرد رسانه‌ای شد.»


وی در پاسخ به این سئوال که آیا در قرارداد کریم انصاری فرد شرطی برای جدایی در میانه‌های در صورت داشتن پیشنهاد خارجی هست یا خیر؟، گفت: «این صحبت‌ها نیست. انصاری فرد از ما جدا نمی‌شود و تا آخر فصل تراکتوری می‌ماند. البته ما علاقه داریم که بازیکنان ایرانی رشد کنند و به باشگاه‌های مطرح بروند. خودمان از این موضوع استقبال می‌کنیم!»


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه با جذب انصاری فرد گل آخر فصل نقل و انتقالات را زده است، یادآور شد: «ما در حال حاضر دنبال یک مهاجم و یک هافبک خارجی هم هستیم که مطمئن لیگ را شروع کنیم زیرا باید در سه جبهه بجنگیم.»


زینی‌زاده در پایان همچنین گفت: «می‌خواهیم نیمکت ما قوی باشد تا در سه میدان پیش رو قدرتمند کار کنیم.»
مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها