أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۴۹۱۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۶ تير ۱۳۹۲
معاون اجرایی رییس‌جمهور:
معاون اجرایی رییس‌جمهور با رد برخی از اخبار منتشر شده گفت: احمدی‌نژاد در پاستور نمی‌ماند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید بقایی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به مطالب منتشر شده در برخی از روزنامه‌ها مبنی بر این‌که با توجه به ابلاغیه روز گذشته الهام، احمدی‌نژاد قصد دارد در پاستور بماند، گفت: اینگونه نیست و احمدی‌نژاد نمی‌خواهد در پاستور بماند.

وی در مورد ابلاغیه دیروز الهام تصریح کرد: آنچه که آقای الهام ابلاغ کردند، چیزی بوده که در دولت هشتم نیز وجود داشته، مبنی بر این‌که روسای جمهور بعد از پایان ماموریتشان یک تشکیلات داشته باشند و این در قانون خدمات مدیریت کشوری نیز قید شده است که رییس‌جمهور و حتی معاون اول آن دفتر و محافظ داشته باشد.

معاون اجرایی رییس‌جمهور یادآورشد: آنچه که امروز در رسانه‌ها در این ارتباط نوشته شده جوسازی است.

بقایی در پاسخ به این سوال که دولت نهم در هنگام استقرار به آقای خاتمی اعلام کرد که از ساختمان همراهان سعدآباد خارج شود و این مصوبه را عملیاتی نکرد، گفت: ساختمان و تشکیلات بحث جداگانه‌ای است و اکنون شما می‌بینید که آقای خاتمی نیز پرسنل و محافظ دارند و این مصوبه‌ای است که در دولت هشتم تصویب شده است.

وی با بیان این‌که طبق این مصوبه، رییس‌جمهوری که مسئولیتش تمام می‌شود باید دفتر داشته باشد و حداقل پست سازمانی را دارد، در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد با توجه به این مصوبه قصد دارد در پاستور بماند یا نه؟‌گفت: احمدی‌نژاد در پاستور مستقر نمی‌شود.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان این‌که متاسفانه شاهد هستیم که یک مسابقه دروغگویی آغاز شده است، اظهارداشت: مثلا عده‌ای آمده‌اند و مطرح می‌کنند که آقای مشایی 300 سفر داشته است این دروغ محض است. کسانی که این موضوع را اعلام کردند گویی با اعداد آشنا نیستند.

بقایی همچنین گفت:‌ در مورد من نیز مطرح کردند که خانواده‌ام در سفر رییس‌جمهور به آمریکا حضور داشتند در صورتی که این نیز دروغ است و محترمانه از کسی که چنین صحبتی را مطرح کرده بود، خواستیم که حرفش را پس بگیرد، ولی متاسفانه دیدیم که بعضا خط و نشان کشیدند.

وی افزود: متاسفانه می‌بینیم که مسابقه دروغگویی بین برخی از افراد آغاز شده و مطالب را به هم می‌بافند، در حالیکه مشخص نیست منبع آن کجاست.

معاون اجرایی رییس‌جمهور افزود: در مورد موضوع من، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفته که یک گروه 25 نفره را مامور تحقیق و تفحص کرده‌ایم در حالیکه احتیاج به چنین هزینه‌ای نیست و آنها می‌توانستند از اداره گذرنامه نیروی انتظامی این موضوع را بپرسند که چه کسی از کشور خارج شده و چه کسی خارج نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها