کد خبر: ۱۴۹۲۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۲۶ تير ۱۳۹۲
سايت «الاتحاد» امارات پيوستن جواد نکونام به الشارجه را از بهترين قراردادهاي اين تيم اماراتي در فصل جاري دانست. اين روزنامه اماراتي مدعي شد که نکونام براي پيوستن به الشارجه عليه استقلال به کميته انضباطي فوتبال ايران شکايت کرده است.
در حالي که جواد نکونام يک فصل ديگر با استقلال قرارداد دارد، از امارات خبر مي‌رسد که او در آستانه بستن قرارداد با الشارجه است.

سايت‌ "الاتحاد" امارات در گزارشي نوشت: تماشاگران الشارجه در انتظار نهايي شدن قرارداد با جواد نکونام هستند. او شب گذشته وارد امارات شد و مي‌خواهد در تست پزشکي باشگاه الشارجه شرکت کند تا قراردادش را با اين تيم نهايي کند. او قرار است چهارمين بازيکن خارجي الشارجه باشد. باشگاه الشارجه در اين فصل قصد دارد با بازيکنان خارجي کلاس بالا قرارداد امضا کند. نکونام هم يکي از آنهاست. نکونام در صورت پيوستن به الشارجه از بهترين خريدهاي اين تيم خواهد بود.

در ادامه گزارش اين سايت اماراتي آمده است: جواد نکونام براي پيوستن به الشارجه مشکلي بزرگ پيش‌رو دارد و آن باشگاه کنوني‌اش استقلال است؛ چرا که با آبي پوشان تهران قراردادي دو ساله دارد و الان از حضورش در اين تيم تنها يک سال مي‌گذرد. البته او در قراردادش بندي را اضافه کرده است که در آن آمده چنانچه از تيمي خارجي پيشنهاد خوبي داشت، مي‌تواند قراردادش را فسخ کند. اين در حالي است که استقلال تهران اجازه نمي‌دهد، نکونام قرارداد خود را فسخ کند. همين مساله باعث شده تا کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران براي فسخ قراردادش و پيوستن به الشارجه به کميته‌ انضباطي فوتبال ايران شکايت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها